Konuşmak istiyorsun ama sohbet sürekli bitiyorsa bu kimin suçudur? Birinden birisi mutlaka diğerine göre olursa olur şeklindedir yoksa saçmalarsın gene de o sohbet olur yanii 💆♂️

Konuşmak istiyorsun ama sohbet sürekli bitiyorsa bu kimin suçudur? Birinden birisi mutlaka diğerine göre olursa olur şeklindedir yoksa saçmalarsın gene de o sohbet olur yanii 💆♂️

Bence burada nasıl bir sohbet olduğu daha çok önemli yani erkek gidip de odun gibi spor siyaset konuşuyorsa erkek hatalı. aslında bence erkek hatalı. çünkü kadın bir şekilde zaten konuşabilir ama erkek genelde konu bulamazsa kadın tek başına konuşturamaz
Sohbet tıkandığı zaman aşırı şekilde gıcık oluyorum Çünkü konuşmak isteyen konu bulur ve her şekilde konuşmayı ilerletir bir konu açıp karşı taraf sohbetin tıkanması için çaba gösteriyorsa benim konuşmama gerek olduğunu düşünmüyorum hevesli de olmuyorum
Tabii iki kişinin de enerjilerinin tutması çok önemli
Cevap
2Cevap
Erkek suçludur yani bir suçlu aranıyorsa o kesin erkektir sjdk
Evet ya sıkıntılar, erkekler kapatılsın
Asla değilim :D
Ne tükürüyon be 🙄
Hıı tabii tabii, tamam tamam
Unutmuştuk :D
Şarkılarla muhabbeti hiç sevmem :D
Bayıyor çünkü
Beğenemiyorum lanetlendim shjs
Kimse okumasın üflemesin sevdim ben bu işi dksk
İki tarafta da suçu yoktur demekki arada bir uyum yok uyum olunca öyle bir ki gidiyor ki emin ol.
İlla bir suclu aramaya gerek yok bazen modumuz düsük olur ya da konusacak ruh halinde degilzdir veya bir taraf daha suskundur girisken degldr filan o zaman anlarm ama ama her zaman bu oluyorsa bence ortada ya gereken özen ve samimiyet olusmamıstr ya da bir kimya uyumsuzlugu vardır bence
Ya bunu bir cinse yüklemek haksızlık olur şimdi. Eğer iki insanın kafaları uyuyorsa. Sabahtan akşama kadar sohbet edebilirler.
İki kelimeyi bir araya getiremiyorsa
kimse o suçludur
Kim gereksiz geç cevap yaziyorsa o 👍🏻
Sohbet tıkanıyorsa eğer o ilişkiden hayır gelmez diye düşünüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?