22 yaşında olupta kız arkadaşının olmaması neden yok?

tipim ortalama çevremde kız yok ama bakıyorum herkesin kız arkadaşı var insan tabi üzülüyo bunu sapıklık olarak kimse algılamasın öyle onla bunla yatan tip olmadım hiç bi zaman böyle düzgün ileriyi düşünüceğim kız arkadaş istedim her zaman ama yok

22 yaşında olupta kız arkadaşının olmaması neden yok?
Cevapla