22 yaşında olup hiç sevgilisi olmaması garip mi?

22 yaşındayım hiç sevgilim ve cinsel yaşamın olmadı. Alkol sigara gibi şeyler hiç kullanmadım. Gece hayatım hiç olmadı. Bunları söyleyince herkes şaşırıyor ama bence olması gereken bu değil mi, herkes muhafazakar bir ailem olduğumu söylüyor ama aksine kimse karışmıyor. Kendi yasitlarim gibi değilim aşırı mantıklı düşünüyorum niye böyle.
22 yaşında olup hiç sevgilisi olmaması garip mi?
Cevapla