Erkekleri anlamıyorum ne yapmam lazım nasıl davranayım instadan yazışştık
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Fazla beklentin olmasın kısa süre sonra hayatında olmayacak
Konuşmayı keselim dedim soğuyan biriyle sohbet edemem dedim uykum olduğu için yanlış bişey demek istemiyorum yarın konuşalım dedi
Hiç takma zaten seni sevmeyen değer vermeyen biri. Boşuna zaman harcadığına değmeyecek
Ne yapmalıyım instadan konuştuk
Zaten kendi konuşmak istemiyor kalbini kırmadan ayrılmak istiyo
Evet Belli zaten
Bi gelişme var mı
Mesaj attı işten gelince sohbet ettik
Konuşurken nasıldı
Hoşuna gitmeyen bir durum olmuştur. Boş yere nötrüm demez. Beklentisi doğrultusunda amacına ulaşamayacağını anlamışsa, boşa kürek sallamak istemiyor.
Bitirdim zaten
O bitirmiş gibi : )
O hâlâ konuşmaya devam ediyordu. Ben dedim benden soğuyanla sohbet etmek istemiyorum dedim. Sonra da yanlış bşrşey söylemek istemiyorum uykuluyum felan dedi sonraya attı iyi geceler dedim bitti gitti. Ne uzatıyorsun bitirdim işte ne yarına atıyon
İyi yapmışsın, entrikalı insanlardan zarar gelir. Mutlu olayım derken çukura düşersin.
Aynen gitsin zaten sevgi veremez alamaz da o
Amaç sevgi olmadığı aşikar.
Mesaj attı akşam işten gelince
Ne güzel.
Şimdilik öyle daha sonra ne olur bilemem
Yedek kulubesinde olacaksınız başka ne olabilir.
Neden yedek kulübesinde olayım ben onunla cinsel ilişki mi yaşadım sevgilisi mi oldum da aldatıldım altı üstü instadan sohbet ediyorum bir zamanlar senle de sohbet etmiştik sen benim yedek kulübemmiydin?
Saçmalıyorsun şu an benimle konuşuyor olup da arkadaşca olan bir sohbetti adın sanın nedir bilmem bile, ayrıca kimsenin yedeği olmuyacağım gibi senin asla olmam cinsellik katagorisinde vajinanın şekline kadar anlatan basit birisin abazalar anca kulübende olur onlarda işi bitene kadar. Şekil A da göründüğü giibi soğudum diyen adam mesaj atıyor düşüyorsun bunu kötü olarak algılaman ciddi ilgisiz kalmışsın üzücü.
Burada ben kimseyle sohbet etmiyorum kimse benim adımı samımı fotomu görmüyor insanın bir yerini anlatması neden zoruna gidiyor?
Hayır anlamadığım normal sohbet ediyorum dediğin laf çok saygısızca senin böyle benim hakkımda kötü düşündüğünü bilmiyordum seninle bile saygı çerçevesinde sohbet etmiştim oysa
Ben de ona dedim soğudum diye ben mesajı kesmiştim o attı. Ben kimsenin yedeği olmadım Allah da izin vermez. İçimde ona karşı hoşlandı duygu da yok sadece sohbeti güzel o kadar.
Yine saçmalıyorsun, birilerine nereni anlattığın, seviştiğin ya da nudelişiyor olman beni zerre alakadar eden bir konu değil.
Dediğim gibi arkadaşca konuşuyorduk belki başka şeyler olurdu, olmazdı bilinmez konu ama olmazdı o kesin. Benimle farklı konuştunda demedim lafı çarpıtıp yedek kulubem miydin dersen yanlış olur üslubun hoş değil. Yaptığım yorumlar da gayet orta da kötü iğneleyici bir laf kullanmadım sen gibi.
Sorduğun başlıkla kendini açıklaman bile çarpıtmaya örnek adam senden soğudum demiş, şimdiben dedim diyorsun arkadaşım
Neyse yaa ne düşünüyorsan düşün zaten hiç bilmeyeceğim seni sen de beni
Kesinlikle öyle çizgi meselesi bu. Yorumumu silersen memnun olurum. Hayatında mutluluklar.
Lafını çarpıtmadım ben senin dediğin kulübe lafını haketmedim. Senin hemcinsin kalitesiz seviyor git onlara dök öfkeni. Soğuyunca eski duyguları hissetmiyorum çabuk vazgeçen yapım var
Öfkem?
Bak bir laf vardır kulağına küpe olsun bir dost olarak söylüyorum. Ağzımdan çıkmayan laf benim esirimdir. Ağzımdan çıkanın ben esiriyim.
Hem cinsin kalitesiz seviyorsun, kalitesiz adamın yanında duran isen senin kaliten ne oluyor?
Şahsi düşüncemi sorarsan adamı tanımıyorum. En başta da yazmışım bak. Adamın hoşuna gitmeyen bir durum olmuştur!! Sende hata yapmaya ne yazık ki müsait birisin keşke bunu hakaret değil de uyarı olarak anlasaydın
Ağzından çıktı ne konuşuyorsun Allah aşkına? Benim kalitem yerinde merak etme.
Denk geliyorum yorumlarda kaliteden kast ettiğin başarı reklam edilmekse başarılar dilerim : )
Yorumlarım da bir sorun görmüyorsam sende görme😂 niye kudurdun bu kadar
Yorumumu siler misin?
Ne diye teşekkür ettin anlamadım ama ricalar. İyi günler olsun 👍
Lütfen uzatmayınız rica ediyorum!!
Yani takılmak için konuşuyor olabilir ya da soğudum diyerek seni kendine daha çok çekmeye çalışıyor olabilir
Ama hiç cinsellik konuşmadık istemiyorum dediğimden beridir açmadı
Belki de istemiyorum dedin diye böyle taktik yapıyor soğudum vs diyerek konuyu açmanı istiyor çalışıyor oalbilir yaşlar kac
Bugün değindim biraz sınır çizdim dedi nötrüm diyor ya bir şey bekleme diyor hiçiz gibi. Ben 24 o 30 instada konuşuyoruz
Ya ilgiyi geç nasıl dolanır peşinde taktık yapıyor kendince ama 30 yaşında adamla ne işin var seninde
Atmıcam zaten mesaj kalsın bitsin her şey sevgi istemiştim sadece
Diyor ki arada bir silkişiriz khgukh
Cinsellik konuşmadık ki
Sonuçta yedeksin
Yedekte olduğumu sanmiyorum hep vakit ayırıyor
Bu kişi senin neyin oluyo
Bende bilmiyorum ki 🤷🏼♀️
Ne zamandır seninle
Soğuyan adam niye yazsın
Daha demin öyle dedi nötrüm dedi anlamıyorum ne istiyor ne yapmaya çalışıyor?
Amacı sadece cinsellik
Ama hiç konuşmadık cinsellik
Konuşur o zaman
İstemediğimi söyledim açmıyor hiç
Bakalım göreceksin
Muhabbetimize devam edelim
Bı sure daha alışkanlık surer
Nasıl yani?
Cepte kalsın diye
başka amaçları var işte
Cinsellik konuşmak istemiyorum dedim hiç açmadı konusunu
Ooo sen gelmişsin
Evet 😊🤭
Sen kimsin djddjsi
Manitan mı
Değil
Ee değilse takma kafana napcan
Erkekleri anlamaya çalıştım o kadar
Hoşlanıyorsun o kişiden galiba bu kadar taktığına göre
Sohbeti güzel uyumlu