Sevdiği için hiçbir fedakarlık yapmayan bir erkekle ayrılmak en doğru karar mı olur?

5 yıldır konuştuğum biri var uzak mesafe ilişkisi yaşadık yanıma 5 yıl içerisinde sadece 2 kere geldi 3. Gelmesinde de beni istemeye geldiler ciddiydik ama babam istemedi başka şehire gitmemi ve o da bana hep senin şehrinde oturcaz diye umut verdi ama ailesinin sözünden çıkamadı babası yanıma gelmeme hep karıştı bu da gelemiyordu o kadar ağlıyordum ki hep acı çektim nerdeyse yıllardır yanlışlarına göz yumdum ama o benim için hicbisey yapmadı yanımda hiçbir zaman olmadı gençliğim onu beklemekle geçti durum böyle iken hâlâ benden bekliyor biseyler ben babamla konuscakmisim seviyorum diycekmisim ve onun şehrine gitcekmisim bende o bana böyle yaptığı için konuşmak içimden gelmiyor çok bunaldım artık ne yapacağımı şaşırdım ne yapıyım sizce lütfen bana fikir verin

Sevdiği için hiçbir fedakarlık yapmayan bir erkekle ayrılmak en doğru karar mı olur?
Cevapla