Evlenip boşandım. Tekrar aşık oldum ve sözlüm hiç evlenmemiş. Biz evlenmeye karar verdik annesi ile beni tanıştırdı. Boşanmış olduğumu duyunca rengi attı. Ve beni dün evine çağırdı ben oğluma 19 yaşında hiç evlenmemiş bir kız buldum. Kendin gibi dul ile evlen dedi bende hafdinizi bilin boşanmış olmak bir eksiklik değildir. Yazık. Dedim sözlüme anlattım direk yıldırım nikahı kıyalım farklı şehirde yaşayalım ben seni bırakmam dedi tamam dedim haksız mıyım ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Sözlüm 27 yaşında bu arada.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Saf adamı kapması kolay yasaması zordur. Bugun sen kafalarsin yarin baskasi. Bu dostane tavsiyemi sana yapiyorum. Kotu manada bisey demiyorum. Olani soyluyorum. Evlenip bosanmanda bi sikinti yok evlenilir tabiki ama cocugun soyledikleri tavri falan biraz saf biri oldugunu gisteriyor.
Bu nasıl bir cümle ya saf adam ne ya Ben kimseyi kapmadım bu adam 27 yaşında 4 katlı bir araba galerisi olan çok zeki iki üniversite mezunu bir adam senin gibi 70 tanesini çıkarır biz bunun annesi ile Bu ilk sorunu yaşamıyoruz defalarca konuştuk bu bir ikincisi kendi de annesiyle sorunları var çünkü kendi ayrı tek başına bir evde yaşıyor mesela babası abisi hepsi beni çok seviyorlar ama annesi
Senin saf keko sevgilinle sidik yaristirmayacagim. Ben lafimi ortaya kodum isteyen alir gider istemeyen birakir kacar😄 sen katlanacaksin sonucta
Sen onunla yaş olarak bile sidik yarıştıramazsın.
Saf olmasa senin gibi cirkef birini almayi aklimdan bile gecirmez. En buyuk kaniti sensin
Galericiyle hava atan da ne bileyim😅
Ben çirkef biri değilim ben halsizlere karşı böyleyim mesela onun babasına çok saygılıyım onun abisine çok saygılıyım ona çok saygılıyım Ben onun lafının üstüne laf söylemiyorum ama senin gibi bir hadsize de kendimi ezdirecek değilim
Yok ben başarısından bahsettim ama neyse
Anasına posta koyan adam ileride seni harcar
Posta koymuyor eğer bende bie hata yaparsam bana da posta koysun tabi zaten hep farklı şehirden yaşmak istedik. Biz
Sen kimsin ya dün bir bugün iki kime göre haksız kime gore yanlış bir anne olarak evladına uygun olan o görmüş. Evladı olacak denyo savaşmak yerine annesiyle konuşmak yerine terk düşünüyor bu adam olayları çözemez bu adam annesine saygısı olmayan bir adam daha 19 sa çocuk zaten
Ya boşanmış olmak kötü bir şey mi bunu Allah helal kılmadı mı 19 yaşında olan o değil benim sevdiğim adam 27 yaşında annesini bulduğu 19 yaşında hani annesi çok iyi düşünüyor oğluna neredeyse sübyan bulmuş işte siz bunları göremezsiniz ama annesiyle defalarca konuştuk bu ilk olay değil anladın mı olmuyor babası bile dedi ki benim karım biraz cahildir
Nişanlım ailesi ile bile yaşayan bir adam değil. İşi ayrı gücü ayrı 27 yaşında bir erkek.
Terbiyesiz koskoacamn kadına işine gelmiyor diye cahil diyor. Seninle evlenirse hayatının hatasını eder etsin ama öyle adamlar akillanmaz. Seni beğenmek zorunda değil ayrıca lafları çarpıtma kimse helal değil demiyor yaptığınız yanlış da demiyor. Annesini ne olursa olsun elinin tersiyle itemez olay bu
Vallahi ben demiyorum beni beğenmek tabii ki de sorun da değil ama benim evlenip boşanmama laf edemez ayrıca dediğim gibi kendi kocası yani kayınbabam bile dedi ki kızım sen ona çok takılma o cahildir kadının kocası bile bu cümleleri kuruyor
Yani kayınbabam bile karısı hakkında sorumlu diyorsa nişanlım Ben onun yüzünden ayrı eve çıktım diyorsa bana bu kadını kimse normal gösteremez
Haksız sin evet çünkü karsindaki insan hiç evlenmemis ve sende anne olsa. Sende istemessin bu eksiklik degil ama olmamasida gereke bişey ve zaten snrasinda anlasmak ta zor olur ikiniz için bikere tecrübe var sen ondan 1.0 ondesin çünkü
Ya sen ne saçmalıyorsun ya ne olmuş evlenmemişse ne oluyor evlenmiş olunca kafaya bak ya ben onu çok seviyorum eşimden çocuğum olmuyordu ve ayrıldık. Allah evlenmeyi de helal kılmış ayrılmayı da. Bitti. Saçma sapan ben onu seviyorum.
Allah evlenmeyi kılmışta denginle diyor sen anlamiyosun galiba senin boşanmış olmam eksiklik degil diyorum zaten ama o adamda hiç evlenmemis sen empati yap olsan cocuguna izin verirmisin
Hangi ayette denge ile yazıyor ya sen nasıl bir yalancısın zina etmişler zina etmişlerle evlensin diyor Ben zina etmedim helal bir şekilde yaşadım tabii ki de izin veririm ya benim abim bekar bir adamdı iki çocuklu bir kadınla evlenmesini Bizim ailede kimse ses çıkarmadı çünkü aşk bu kafan mı güzel ya bu adam beni seviyor benimle mutlu bu adam benimle yaşamayı seviyor benim kültürümü benim eğitimimi benim diksiyonum mu benim güzelliğimi beğeniyor
Ya bi git ya sen kndne yol buluyosun
bu konuyu kendi açından düşün şöyle çocuğunun boşanmış bir kadınla evlenmesini ister miydin
Boşanmış bir kadın benim gözümde bir eksik değil ki benim abim bekar bir adamdı ve iki çocuktum kadına aşık oldu annem babam hepimiz destekledik çünkü aşk bu şu an çocuklara çocukları gibi seviyor boşanmış olmak bir eksiklik değil Allah helal kılmış boşanmayı da sizin kafanızda bir eksiklik
ben boşanma eksiklik demedim düşüncemi bile belirtmedim dolmuş bir şekilde cevap verme bana haddini bil yazılanı gör konuna gelirsek sen kendi çocuğun için ne isterdin sen ben izin veririm diyorsan yap bu kadar ve aşkla bakılmıyor artık bitti o hayal dünyası aşk otur mantıklı düşün gerçekten sevsen kimsenin kötü olmasını istemezsin bir anneyle oğlunun arasını bozukcasın he tamam diyorsan buna değer mi bunu da göz önünde bulundur
Ben çocuğuma tabii ki de karışmazdım benim çocuğum birini sevecek onunla mutlu olacak o kadın onu mutlu edecek o kadına giderken yüzü gülecek ben ama dönüp de olmaz boşanmış seni biz böyle kendinden 10 yaş küçük bir kadınla evlendirelim çocuk besle evinde 19 yaşında bir kız okumamış bir kızla böyle mi diyeceğim. Ben anne ile oğul arasını bozmuyorum annesi kaşınıyor. nişanlımın babası bile karısı hakkında kızım sen ona bakma o biraz sorunludur dedi bana bir seni çok sevdik dedi
Annesi bozuk biriyse takmamakta fayda var annesi dışında diğerleriyle aran iyiyse annesini görmezden gel saygını bozmazsın olur biter ve başka şehirde yaşarız diyor zaten çocuk çokta birbirinizi görmezsiniz mutluluklar
Yani ben o kadını evimden sokmam. Zaten en iyi dert olduğum şey cahilliktir kadın dönüp de bana evlenmişsin boşanmışsın diyor kadın'ın oğlu 27 yaşında aha bir ay sonra 28 olacak bulduğu kız 19 yaşında 10 yaş küçük kızı okumamış kızı sen üniversiteye git demek yerine oğluna mı getirip alıyorsun
bu da farklı bir düşünce ama annesi de kötü olsun istemiyor karışık durumlar ama babası olumluysa size karşı anneyi durdurur evime almam falan deme o bir hata yapmış sen hatayla karşılık verme bence ve 28 yaşında olan bir kişi hayatını kendi şekillendirebilir kararlarını verebilir anne veya başka bir etken karışamaz ya da kandıramaz adam seni kabul etmiş kimseye laf düşmez
Vallahi cahil kadın ve beni kabul edecek bir eksiklik yok
ne kadar süre tanışıyorsunuz bilmiyorum ama zamanla alışır o da
1 yıldır sevgiliyiz. Biz. Alışmak zorunda.
hsklısın ama ailesinin rızasını slsın
Babasının kız kardeşinin abisinin hepsini rızası var hepsini o kadar çok seviyorlar ki
anladım iyi o zaman
mutlu olacaksanız hayat sizin
Olca Anne olucam bu sefer
Haklısın
Sağol