Sevgilime güvenip İstanbul'dan Adana'ya bilet aldım şimdi de gelme diyor, ayıp değil mi?

uzak mesafe ilişikisi bizimkisi.

2 aydır konuşuyoruz işte. Ben onu görmek için istanbuldan adanaya bilet aldım o da bir şey demedi, gelince şunu yaparız bunu yaparız gezer tozarız diye konuştuk günlerce ama şimdi gelme diyor. İban at bilet parasını verim diyor. Babası trafik kazasında vefat etmiş, annesi yatalak olduğu için parasını almak bana yakışmaz diye almıyorum

Ama içim içimi yiyor, kullanıldım hem duygusal hem maddi olarak.

Ben ona güvendim de bilmediğim memlekete bilet aldım bu yapılan şey çok ayıp değil mi ya

Sevgilime güvenip İstanbul'dan Adana'ya bilet aldım şimdi de gelme diyor, ayıp değil mi?
Cevapla