Sizce 23 yaşına kadar kızın bir şey yaşamaması kötü mü?

23 yaşına kadar kız çok duygusal romantik bir kız da olsa zamanında kendini tutarak iyi mi yapmış kötü mü yapmış sizce

Sizce 23 yaşına kadar kızın bir şey yaşamaması kötü mü?
Cevapla