Çoğu kişi 13 14 durduğumu söylüyor bazen nazar değer diye korkuyorum
Boyum 150 zayıf biriyim ama küçük durmam iyi bir şey mi bilmiyorum
Boyum 150 zayıf biriyim ama küçük durmam iyi bir şey mi bilmiyorum
Bunun nasıl olduğunu ilerde daha iyi anlarsın. 40 yaşındayken seni 30 görmeleri sana çok keyifli gelecek. Minyon olmak iyidir. Belki boyunun biraz daha uzun olmasını istemen normal olabilir. Ama zayıfsan ve fiziğin düzgünse, boy eksiğini oradan kapatırsın.
Cevap
17Cevap
Ben de öyleym ya cocuksuluk başa bela
Neden bela
Şimdi iyi değil ama ilere çıtır çerez olacaksın hep
Şimdi niye iyi değil ve çıtır çerez ne alaka?
Anlattım detaylı umarım dinlersin sesimi
https://voca.ro/13qTbSA18Xip
Cidden cocuk gibi durmak var bebeksi durmak var. Biri iyi biri kötü
Ben çocuksu duruyorum sanırım
Aynı şekilde bende çok küçük gösteriyorum bununla yaşamayı öğrendim kendimi ilerleyen yaşlarda daha genç gözüküceğim için avutuyorum 😀
40 yaşına gelince 25 gibi durursun o anlamda çok iyi..
Ya şimdi ne güzel ilerde yaşlanmazsin falan derim de senin için kötü hissettiriyordur tabi yaşamadan bilemeyiz ama çok tatlisindir bence yanimda 150 bir sey dolansa cok mutlu olurdum
Ay yok o kadar değil 16 yasinda gözüksün bari
Bazen 16 bazen 13 diyorlar
13 çok az
Evet ama boyum kısa yüzümde küçük duruyor
O kadarı iyi değil pek gerçekçi de değil
Yaşlanmazsın seni alan şanslı ;₺)
Harika istediğim sekil
Kötü bir sey
Neden
Durmuyorum tipim küçük duruyor 🤷♀️
O kadar küçük gostermesk iyo degil bence
Neden
İliskilerij açisindan flort açisindan yakinlasmaya cekinirlrr
Tamamda 20 olduğumu söylesem zaten bir şey olmaz
Çok iyi çok iyi
İyi iyi merak etme
Kötü
Neden
Bende öyleyim kötü
Iyi bence gayet iyi
Hayır iyi değil
Daha iyi
Güzel bence
En sevdiğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?