Evlenince benim evimde oturacağız, kira ödeme derdimiz olmayacak. Eşimden kira gibi para istemem ayıp olur mu, sonuçta gelirim kalmayacak? (Sayfa 2)

Evlenince benim evimde oturacağız, kira ödeme derdimiz olmayacak. Eşimden kira gibi para istemem ayıp olur mu, sonuçta gelirim kalmayacak?
Cevapla