Nişanlım kira ödememek için onların ailesinin evinde yaşayalım dedi. Sizce ne yapmalıyım?

Nişanlımın ailesi gayet iyiler ama biraz hizmet bekleyen insanlar. 3 katlı dubleks evleri var. Evde anne , baba ve nişanlımın iki abisi ve eşleri kalıyor kalıyor. Birde üniversite öğrencisi bir erkek kardeşi daha var. Nişanlımın iki kardeşinin iki çocukları var. Birde nişanlımın kız kardeşi var. Evde toplam 12 kişi var bizde gelirsek toplam 14 kişi olucaz. Sizce kabul etmeli miyim? Nişanlım bir pastane işletiyor ve ortalama geliri 5-6 bin lira civarı. Benim ise şu anlık işim yok. Sizce kabul etmeli miyim?
Nişanlım kira ödememek için onların ailesinin evinde yaşayalım dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla