26 yaşındayım, kendimi eşime saklıyorum ama böylelerine geri kafalı diyorlar. Ben yanlış mı yapıyorum?

yani aptallık falan mi bu?

26 yaşındayım, kendimi eşime saklıyorum ama böylelerine geri kafalı diyorlar. Ben yanlış mı yapıyorum?
Cevapla