AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Tercih meselesi ona kalırsa kendisininlovasina saklamaya herkes yolludur
Onların kafalarına göre hareket edersek uruspu olurduk. Sen devam et doğru yoldasın
sen evli misin?
Bekarım 30 yaşındayım kendime eşime saklıyorum.
Yollu. luğun adı ileri kafalılık mı oldu yani? Sen geri kafalı ol bırak onları. Eşin için değil kendin için yap bunu.
Aynı yaştayız. Bende birine saklıyorum ama evlilik taraftarı değilim artık. Özellikle evlileri gördükçe çok soğudum
Kendimi eşime saklıyorum demek biraz geri kafalılık gibi gözüküyor, bence amacının seni kullanacak erkeklerle yatmamak olması daha doğru olur. Azıcık kendinize saygınız olsun. Yani bacım yapayım mı yapmayayım mı demişsin.
Yani bacım or*spuluk yapayımmı yapmayayım mı demişsin
Yok la ne aptallığı en doğrusu senin yaptığın ilerde eşin yşadı çok şanslı çok evleneceğim erkek keşke babada senin gibi birisi denk gelse de evlensem valla senin gibi kızlar azalıyor gün geçtikçe sevgili flan yaptın mı peki hiç?
Bebeğim dikkat et kendini eşine saklaya saklaya ona kavuşmadan solup yaprak dökmeyesin. Bence bu saklama işini fazla geciktirme😘
Bence boş ver en iyisini yapıyorsun.
Onlar belli ki birazcık kıskanmışlar seni.:D
Kendin için doğru olanı sen bilirsin, başkalarının dediklerini kafaya takmaya gerek yok.
Yanlış yapmıyorsun geri kafalı diyenlere da takılma sen
sen öylelerini dinleme genede bildiğin yoldan şaşma
Harikasın. Sorun olursa sorabilrsin her zaman.
Ve sizde buna takildiniz yani öylemi Allah aşkına biz batı medeniyetsizligiyle yermi değiştirdik ya ah edep ah sen ne güzel şeysin. Kıymetini bilen kalmadı ama.
Kendimi eşime saklıyorum cümlesi saçmalık. Ben namuslu bir kadınım ve erkeklerin vücudumu kullanmasına izin vermiyorum desen daha mantıklı idi. Öyle demişsin ki gelecekteki eşinin malı olmak gibi.
e peki evlilik dışı seks isteyen adamlar zaten kullanıp atmaya çalışan erkekler degil mi ? ayrıca eşine saklamak demek onun mali olmak demek değil eşimin beni geçmisimi kiskanmasina sebeb olmamak demek çünkü ben de onun geçmişini kıskanırdım
acaba eşin falanda kendini sana saklıyor mu :D
Bende öyleyım bence bi farkımız olmalı. Asla geri kafalı oldugumu düşünmüyorum sadece herkesle ilişki olmaz olmamalı. Herkes her şeyi yaşamak zorunda değil. Zamanı gelınce yaşanıcak zaten
Sen insanların dediğine ne bakıyorsun ki o zaman o. pulara da medeni denilmesi lazım madem öyle
Tatlım bırak onlar öyle desin onlar kasar ailesi kendi ailelerine çekmek istiyorlar sen kezban ailesinde kal boş veren güzeli namuslu olmak kezbanliksa kezban olarka kal kasarliktan iyidir
en azından bir kere tutup, kavrayıp fikir sahibi olaydın🤷♂️
Çok doğru yapıyorsun senin gibi namuslu kız kalmadı bu devirde o insanları kafana takma
Emin misin kim geri kafalı diyor? Erkekler bakire el değmemiş namuslu zinadan uzak durmuş kız istiyor. Onla bunla yatan edepsiz namussuz kızlar evde kalıyor üzülme
İiy yapmışsın. El alem ne der tanrısını yık.
Hayır neden aptallık olsun fikirlern gayet yerinde bence
Yoo hayır kime göre neye göre bunu diyebiliyorlar. Sen nasıl onlara saygı duyuyorsan onlarda sana saygı duymalı
Hayır normal bir şey özel olmasını istiyorsundur asıl bunu diyenler geri kafalı her şey onlar için seks adeta
32 yaşındayım hala bekarım kendimi kimseye saklamiyorum sadece doğru gelmiyor evlilik öncesi esi o kadar
Olması gerekeni yapıyorsun ben de öyle yapıyorum şimdiki zamanın bozuk düzenine uymamak geri kafaliysa bırak geri kafalı olalım
Bu devirde kendini saklamış insan bence elin öpülecek kişisin Kezban diyenlere cevap= Kamu malı olmaya devam etsinler...
Ne alaka simdi temiz kız kalmadı o yüzden diyorlar
Temiz diyerek at gözlüğünüzü belli ettiniz teşekkür ederiz
@susifer iyi ama kuranda temiz ve kirli diyor zaten zina yapanlar için
@susifer şimdiki erkekler düz kiz kalmadı diyerek bunu söylüyorlar dedim sana noluyor
sen bekarsın ilişkin olmadi mi hiç?
@Merve1918 siz bildiğinizi yapın o zaman hanımefendi iyi akşamlar
Kimin olmadimi
senin
Olmadi konusuz takip at
takip ediyorum zaten ama mesaj gönderilmiyor canım
Polemik yaratmaya gerek yok herkesin kendi doğruları var herkes dilediği gibi yaşamalı.
Sen doğru yolda ilerliyorsun. Sakla kendini
Hayır degıl çok doğru bır karar sakın bu yoldan cıkma
Kişinin tercihi neyse en doğal şekilde buna saygı duymak düşer
Ya doğrusun desem ne yanlışsin desem ne kimin ne umrunda kendin nasıl istiyosan yap ben saklamam kendimi ama doğru yapiyosun
bu çağda bu kafa iğğğ
islam kuralları bu çağda da geçerli
Temiz kalmak önemli
En doğrusunu sen yapıyon
Evlenenince aldatma da
O orpsuların sana geri kafalı demesine bakma onlar orspu
Çok doğru yoldasın. Sakın bozma kendini.
yanlis yapmiyosun kimseye bahsetme yeter
Yiooo asıl otoban olanlar aptal
En doğru yoldasın devam.
Yaşım 32 evet senin gibiydim hâlâ
eşinin bundan haberi var mı
Eşini düzgün seçersen mantıklı ama herkesle yatan birisi için aşırı saçma
Çok doğru yoldasın kimseye kulak asma
Yoo niye olsun herkesin kendi hayati
Ne istiyorsun onu yap
Oha nasıl durdun diyolar şoktayım 😂
Hayır gayet normal
Peki eşin kendisini sana saklıyor mu?
Ben sana talibim gel evlenek 🤣🤣🤣
Kendi düşüncelerinde yaşamakta özgürsün.
Oral anal oldu mu?
hiçbir şey ciddi bir ilişkin oldu sadece bir defa öpüştük pişman oldum bir defa daha yapmadım
Maşallah. Sen kimseyi dinleme nasıl istiyorsan öyle yap. Ev hatunu musun?
nasibimi bekliyorum diyeyim
Anlamadım ki. Sorumla ilgili değil ki yazdığın
ev hatunubmusun diye sordum ya
Çalışıyor musun öğrenci misin ev kızı mısın anlamında dedim
çalışıyorum
Sosyal bir ortam mı? Çalışıp bu yaşa dek hiçbir şey yasamamak. Helal olsun
sosyal sayılır
Evlilik vs var mı ufukta
nasıl bakalim
İstek var mı? Ailenin tutumu ne? Bakış açın ne evlilige
isterim tabi bir nasibim çıkar nasıl olsa er ya da geç
Acele etme. Yaşın ve siftahsizligin gereği cinsel güdülerin fazla olur. İyi tart biç karşına çıkanları
Cinsellik yönlendirmesin seni
evet cinsellik yönkendirmiyor zaten bir şekilde idare ediyorum
Eğitim durumun ne. Üniversite okudun mu
okudum
pazarlama
Mesleginle ilgili mi çalışıyorsun? Eğer cevabın hayirsa sana tavsiyem ya ikinci üniversite oku (açıktan olabilir) ya da dgs vs yap
mesleğimle ilgili çalışıyorum
Ha güzel o zaman. Kpss vs imkanı nasıl sizde
Alım var mı devlete
En iyisi boş ver çoğu fake zafen
Hayir degil tabiki
Onun bunun altında yatmak ileri kafalilikmi
Çok güzel yapıyorsun keşke bende öyle olsam 😔
Sen istemeden mi verdin, tecavü galan değildir insallah🫣😬🫢😞
Sevgilim zorladı hayır yapamam dedi ama zorla yaptı
Yapamam dedim *
öteki tarafta da aynen öyle derler.