20yaşına giricem hala aşırı duygusalım? diğer kızlar gibi değilim? hayatta güçlü olmak için ne yapılmalı bir şey eksik kalıyor hep?

Beğenilme ihtiyacı hisediyorum sürekli birisiyle konuşma isteği geliyo yanlız kalmamak için tabi ve bunu doğru bulmuyorum ama çözemiyorum da

Bu yaşlarda normal mi bu ergenlik mi acaba

20yaşına giricem hala aşırı duygusalım? diğer kızlar gibi değilim? hayatta güçlü olmak için ne yapılmalı bir şey eksik kalıyor hep?
Cevapla