Sevgilim benden ayrılmak istedi, ayrılırken bırakamadı ve çok ağladı. Geri döner mi?

Sevgilim Kocaeli'de oturuyor bende Bursa'da okuyirum. Ailemde Kocaeli'de yaşıyor. İki hafta da bir ( bazen 3 hafta) onda kalmaya gidiyirdum 4 5 gün birlikte aynı evde yaşıyorduk. Ona zor geldi ve ayrılmak istedi. Ayrılırken onun evindeydim bütün gece çok üzüldük en sonunda o da ağladı. Sarılıp uyuduk ama ayrılacaktık. Sabah çok zordu. beni otogara bıraktı. İkimizde çok üzgündük. Acaba geri döner mi. Özler mi beni

Sevgilim benden ayrılmak istedi, ayrılırken bırakamadı ve çok ağladı. Geri döner mi?
Cevapla