Eski sevgilimden ayrıldım o barışmak istedi sürekli ağladı falan ben olmuyo dedim tamam dedi bi gitti o gidiş?

Eski sevgilimden ayrıldım olaylar oldu o barışmak istedi bende eskisi gibi hissetmiyorum dedim ağladı 2 ay bırakmadı hiç uğraştı baya deniyelim bi kez dedi iyi arkadaş olarak deneriz dedim 2 hafta sonra bi gelişme var mı dedi bende yok olmuyo dedim söylenecek söz bittiyse bana da artık gitmek düşer hoşçakal hayatımın anlamı dedi bi gitti o gidiş ne storylerime bakıyor ne yazıyo hiç takipleşitiğimiz halde bakmıyo storylere nasıl o kadar uğraştı 3 ay kadar sonra birden vazgeçti

Eski sevgilimden ayrıldım o barışmak istedi sürekli ağladı falan ben olmuyo dedim tamam dedi bi gitti o gidiş?
Cevapla