Nişanlımın ailesinin kafesi var. Eleman alacak durumları yok, bedava çalışsam mı?

Nişanlımın ailesinin kafeleri var durumları sıkışık eleman alamıyorlar. Elaman almadan da olmuyor. Ben de şöyle düşündüm, ben gidip çalışıyım maaşım olmadan. durumları sıkışık sonuçta. ne yapmam lazım sizce? annemin gönlü yok neden bedavaya çalışacaksın senin de paraya ihtiyacın var dedi ve haklı da. çok ikilemde kaldım ne yapmalıyım siz olsanız ne yapardınız?

Annen haklı, çalışma.
Nişanlının ailesinin sonuçta. Çalış.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Nişanlımın ailesinin kafesi var. Eleman alacak durumları yok, bedava çalışsam mı?
Cevapla