Ben bir kadın olarak utanırım yani
Erkek arkadaşıma borç vermedim diye ayrıldı. Hiç sevmemiş mi?
Ben bir kadın olarak utanırım yani
Borc istedi bende yok dedim 1000 kadar alışmasın kredi çek vs dedim ben borç istemiyorum böyle yapıyorum dedim ayrıldı?
Eğer arkadaşına borç verseydin bu senden yine 100 200 300 500 700 Yarın vereceğim Bir saat sonra vereceğim diye Kandıra Kandıra senin aşırı derecede çok paranı yerde haberin olsun En iyisini yapmışsın sana helal olsun
Para isteyen insanlar dolandırıcıdır bunlar kim olursa olsun Zaten İnsanlar en yakındakilerini dolandırıyorlar
Gerçekten ya ben bu yaşıma geldim insanlardan bir kuruş dahi istemeye cesaret edemem yoksa bile belli etmem sonuçta karakter sahibiyiz birinin yanında öyle ezilip büzüleceğime ölürüm daha iyi ama bazıları var herkese borç takıyor utanmadan daha bir daha istiyor gerçekten iğrenç kişiler
Siz böyle erkekleri hayatınıza alırken neyini seviyorsunuzda kabul ediyorsunuz anlamadım karaktersiz çıkarcı biri bir haftada kendini belli eder karşı taraf eğer çok saftirik biri değil ise konuşmalarına dikkat ederek çözer
Cevap
8Cevap
Kimin kimden borç istediği karışık düzeltme yap istersen 😁
Ben borç vermeyi ve almayı sevmiyorum bu yüzden para vemedim
Merak ediyorum da bu tiplerden teklif alırken neyine bakıp kabul ediyorsunuz?
İlk etapta anlayamıyorsun ki neyse kurtuldum şükür
Allah'tan saf biri değilim fazla
Geçmiş olsun.. şimdiki erkeksin çoğu böyle hatta bilerek evlenip kadına kredi çektirip ayrılıyor HABERİNİZ olsun.
Çok şükür hiç para vermedim
Bu tarz erkek çok anlam veremedim Allah kurtardı beni
Off offf sonumuz ne olacak böyle:(
Vermek gibi zorunluluğun yok. Seni kullanamayacağını anlamış
Yoksa yoktur. Sebep buysa bitmesi iyi olmuş
Vardı vermedim
İyi ki vermemişsin zatn senı sevse borc istememz amacı para yemek belli
Aferin
Defolsun mk
Çok itici dimi
Boş ver iyi olmuş :d
Haklıyım dimi
Haklısın tabi ki hani haklı olmanı da geçtim velev ki ona borç verdin, hadi borcunu da geri ödedi diyelim. Bu kadar ucuz bir hareket yapabileceği, belki de uzun bir süre aklının ucundan geçmeyecekti. O yüzden iyi olmuş, senin adına sevindim, büyük beladan kurtulmuşsun.
Daha beni 3 aydır tanıyor ben on para odettirmiyorum borç istemiyorum utanırım sıkılırım o nasıl bu kadar rahat ben şok oldum
Ortalık dolandırıcı kaynıyor
O yüzden bir ilişki yaşayacaksak bile karşımızdaki insana ve kendimize zaman tanıyıp, belki uzuca süreler arkadaş kalıp, onu iyice tanımamız gerekiyor. Su akar yolunu bulur, illaki dolandırıcı olmayan biriyle karşılaşırsın :3 önemli olan şey o kişiyle perfect match olmak.
Erkek değil o dolandırıcı
Banada öyle geldi
İlk kez para istedi
Bir de soruyor musun , gram beyniniz de mi yok
Kimseye borç vermem
İyi yapmışsıb boş ver
Çok iyi yapmışsın tebrik ediyorum
Sende 1000 TL yenisini bul
Ederi o kadarmıymış
hayırlısı olmus
Haklı olan sensin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?