Sevgilim ona para vermedim diye ayrıldı benden. Siz onun yerinde olsanız ayrılır mıydınız?

Bence yaptığı çok saçma.6 ay oldu birlikte olalı ve para istedi benden. Vermediğim için ayrıldı (bu arada kendisi de çalışıyor durumu da iyi)

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar adam dolandırıcı çıktı. bugün itiraf etti herşeyi sfsdfsd
Sevgilim ona para vermedim diye ayrıldı benden. Siz onun yerinde olsanız ayrılır mıydınız?
Cevapla