Sevgilimden ayrıldım, karşı cinsimden istesem de hoşlanamıyorum. Sebebi ne?

Sevgilimi okadar derin ve anlamlı bir şekilde sevdimki yaklasık 6 ayımı verdim maddi manevi cidden abartılacak derecede birçok şey yaptım karsılığında benden ayrılmak istedi :) neyse kin nefret yok içimde kendi içimde atlattım bu durumu kısa bir süre içinde artık umrumda bile değil diyebilirim ama sonrasında farkettim ki hiçbirşekilde zevk alamıyor ve yeni bir ilişki hiçbirşekilde kabul edemiyorum.

Sizce sebebi nedir lütfen yardım edermisiniz.

Sevgilimden ayrıldım, karşı cinsimden istesem de hoşlanamıyorum. Sebebi ne?
Cevapla