Acaba yazıda mı kalıyor hepsi?
Daha felsefi bir yaklaşımı olan varsa buyursun cevaplara..
Daha felsefi bir yaklaşımı olan varsa buyursun cevaplara..
Kadınlar hipergamide yukardaki erkeklere ilgi duyarlar ve o erkeklerde çoğunlukla mantıkçı, romantik olmayan, benci erkekler olduğu için tüm erkekleri böyle sanıyorlar. Oysa hipergamide tepede bulanan erkeklerin oranı %20'dir en fazla.
Bide Kadınlarla aşk anlayışımız farklı. Erkeklerin aşkı, kadınların çocuklarına gösterdikleri aşk gibidir aslında. O yüzden kadınlar erkeklere değilde daha çok çocuklarına bağlıdır. Ayrıca ilişkilerde karşı cinsi etkileme payı erkeğe düştüğü için bu durum erkekleri gelişmeye itmiştir ve böyle böyle çoğunluğu hep erkekler elinde tutmuştur
Kızlar ve erkeklerde aşkı bilmiyor maalesef bizim ülkemizde. yani her şey dış görünüşe bakıyor veya paraya bakıyor. birisini kalbi için seveni ben görmedim maalesef. şiir yazanlar genelde acı çekmiş kişiler olur ya da sanatçı yani yazar olurlar ve kadınlarda şiir yazabilirler bunun için aşkı bilmek gerekmiyor biraz ilham yeterli oluyor genel olarak.
O şairlerin yazdığı tarihle bu tarih bir mi önce onu düşün şu anda aşk diye bir şey mi kaldı ki zaten aşk sevgi bunlar trıvırı sevgililik var f*ck ilişkisi seks ilişkisi oluyor neymiş ilişkide seks önemlimiymiş buna da aşk deniyormuş hadi yaa demiyor ki benim beynim bacak aramda geziyor demiyorda ona kılıf uyduruyor
onlarda her gördüğü kadına şiir yazmış. Çok matah sanki😂
😂
Cevap
5Cevap
Aslında erkekler arkada ve sevgiden anlar sadece kadınlar gibi ince düşünceli değiliz ama kadınlar bu durumu fazlasıyla kullandığı için birçok erkekte kadın tarafından yara kalmıştır
Heh şöyle ya 😄 Mantığınızı kullanmaya başlaşanız her şey yerli yerine oturacakda işte 🤣
Kadınlar erkekleri duygusuzlukla suçlar yine duygusuz olanlara aşık olur. Doğanın kanunu
ya da var ama keşfedilmemiş ya da ön plana çıkmak istememiştir.
Erkek anlamaz ise kadın aşk yaşayamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?