Merhabalar erkek arkadaşım beni aldattigi için ayrıldım ama daha önce 2 kere evine gittim v?

Merhabalar erkek arkadaşım beni aldattigi için ayrıldım ama daha önce 2 kere evine gittim ve sadece seviştik ve arkadan yaptık bunla alakalı resim yok ama mesajlar var beni aldattigi halde sırf bu yüzden iyi ayrıldım. Benden helallik istedi iyi kötü günlerimiz var dedi mutlu ol falan dedim. Beni bu mesajlarla ilerde tehdit eder mi aileme söyler mi en büyük korkum bu

Merhabalar erkek arkadaşım beni aldattigi için ayrıldım ama daha önce 2 kere evine gittim v?
Cevapla