Arkadaşlar merhaba bir erkek arkadaşım vardı ayrıydık barıştık aldattı?

her şey iyidi yani bana göre iyimiş sonra çocuk hikayelerini bana gizledi eski sevgilisiyle barışmış meğerse beraber fotorğaflarını atmışlar banada arkadaşım attı ben istedim ne paylaşmış diye bende çocuğa resmî atıp engelledim her yerden çıktım takipten vicdan azabı çeker mi pişman olur mu onun canını yakmak istiyorum o kadar iğrenç hissettim ki yaşayan kızlarım var mı?

Arkadaşlar merhaba bir erkek arkadaşım vardı ayrıydık barıştık aldattı?
Cevapla