Çok sevdiğim ve onun da beni çok sevdiğinden emin olduğum bi ilişkim var. Fakat sürekli kavga ettiğimiz, bizi yıpratan ve ayrılık noktasına getiren bi konu var. Anlatmaya şöyle başlayayım yaklaşık bir yıl önce X adlı kişiyle travmalı bir ayrılık yaşadım. X'le benim ortak arkadaşımızsa Y'idi. X'le ayrıldıktan sonra Y ile yakınlaşmaya ve birbirimizi sevmeye başladık, sevgili olduk ve bunu X doğal karşıladı, yani Y ile X'in arkadaşlığı bozulmadı. Şu anki sevgilim tahmin edersiniz ki Y ve hâlâ X'le arkadaşlar, buluşuyorlar ve ben bundan rahatsızlık duyuyorum. Bu yüzden kavgalar ediyoruz. Bana travmalar yaşatan eski sevgilimle şu anki sevgilimin görüşmesinden rahatsız olmam normal değil mi? Lütfen dürüst olun.
haklısın
haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
ikisine de haklısın yazmışım yanlışlıkla, alttaki haksızsın olucak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer