Sevgilim benim sınıfımın bölüm yemeğine katılmadı. Ben de onun ablasının nişanına katılmayacağım, haksız mıyım?

Üni son sınıf öğrencisiyiz Ben İstanbul'dan Manisa'ya geldim sevgilim Zaten buralı aynı fakültedeyiz yalnız o benden bir üst sınıf önde Bu yüzden herkesi tanıyor sayılır bölüm yemeği yaptık sevgilim beni yalnız bıraktı katılmadı neymiş efendim teyzesinin bir işi varmış sanki teyzesinin kendi çocukları yok şehir dışındaydı Ben de onun ablasının nişanına katılmayacağım yalvarıp yakarıyor aynı şey değil yok bütün ailesi beni biliyormuş zor durumda kalırmış beter ol dedim evde oturup televizyon seyredeceğim yine de gitmeyeceğim haksız mıyım siz olsanız gider miydiniz

Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper soru sormuşum bölüm yemeğin dedi herkes bana onun nerede olduğunu sordu Ben nasıl 3,5 attıysam o da artsın
Sevgilim benim sınıfımın bölüm yemeğine katılmadı. Ben de onun ablasının nişanına katılmayacağım, haksız mıyım?
Cevapla