Ayrıldığım aşık olduğum eşimle boşandık davayı ben açmama rağmen yine de onu çok özlüyorum ve kurtulamıyorum ne yapmalıyım?

Çocukluktan beri aşık olduğum eşimle geçen sene evlendik hatta ben ailemi falan karşıma aldım terk ettim onun için ama parasal yönden sorunlar başlayınca bana gönderdikleri barışma teklifi kabul ettim eşimle sürekli kavgalar başladı çok aşığım ona bana aşık sanmıştım ama çok ileriye taşıdı bu durumu ve sonunda bana saldırınca ben de dayanamayıp ayrıldım baktım ki hemen sevgili yapmış kendine ben de boşanma davası açtım ama çok kötüyüm unutamıyorum keşke açmasaydım diyorum ne yapmalıyım bu duruma alışmak için?
Ayrıldığım aşık olduğum eşimle boşandık davayı ben açmama rağmen yine de onu çok özlüyorum ve kurtulamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla