Çocukluktan beri aşık olduğum eşimle geçen sene evlendik hatta ben ailemi falan karşıma aldım terk ettim onun için ama parasal yönden sorunlar başlayınca bana gönderdikleri barışma teklifi kabul ettim eşimle sürekli kavgalar başladı çok aşığım ona bana aşık sanmıştım ama çok ileriye taşıdı bu durumu ve sonunda bana saldırınca ben de dayanamayıp ayrıldım baktım ki hemen sevgili yapmış kendine ben de boşanma davası açtım ama çok kötüyüm unutamıyorum keşke açmasaydım diyorum ne yapmalıyım bu duruma alışmak için?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Zaten çoktan başka erkekleri aklına koymuş birisi. Peşine düşersen eskisi gibi olmaz. Bir araya gelseniz bile gizliden başka erkeklerle görüşür
Bana inat yapıyor gibime geliyor ama haklısın sonra beni haberlere çıkartırlar adamı öldürünce
İnat depildir olsa bile artık yollarımayırmışsınız. Boşanmamkararı almak kolay depildir
Her şeyi ben üstlenip onun bile suçlarını görmezden gelip yalvarır gibi barışalım bile demiştim yine de olmadı
Araya artık 3. kişiler girmiş ayrılır ayrılmaz sevgili yapan biri zaten çok da sevmiyodur
Bana saldırdıktan sonra ben de arkasından hadi ordan çekmiştim zaten çocuk gibi bana inadına bile gidip yapar sevgili ama ben onda derinlerde bi yerde minicik bir sevgi gördüm ya onu öldürmediyse diye düşünüp duruyorum hep
Ama sonuçta en azından bunu düşünmesi lazım değil mi ben erkek arkadaşım bile böyle demiş olsa gidip konuşmam biriyle anladım çok seviyorsun sen ama ne bileyim bana tuhaf geldi açıkçası
Berbat boktan bi durum sanki büyülemiş gibi beni ayrıca onun hataları fazla olmasına rağmen ki dava uzamasın diye anlaşmalıya döndüm ben kendi hatalarımı düşünüp duruyorum çok uzun zamandır aşık olduğum için se olabilir bu
Ya eğer küçük hatalarsa affedilir tabii ki ama bu yaptığı gibiyse affedilir mi bilemem sevgili yapmakla senin gururunu kırmış resmen
Çok kırdı hatta acayip sinirlendim bunca yaşadığım şey yalan mıydı ben beni sevmeyen biri için mi ailemi terk ettim diye düşündüm 3-4 ay yetti sinirimin geçmesi için sonra değişik bi moda geçtim şu an kafayı yiyorum niye boşanma davası açtım diye
Seven biri kırmaya korkar sevdiğini ama sürekliği kırdığını söylüyorsun bence bunu akıllıca düşünmen gerekiyor
Içimdeki şu affetme hislerini kopartıp atmam gerekiyor bazen, niye bi insan yediği onca boku bilmesine rağmen halâ sever ki? canım olduğu için doğru ben tam bir canım
canım*
Aptalım* bu uygulama da canımsın kabul etmiyormuş
Yine aynısı oldu *geri ve zekalı*
Sen ona kıyamıyosun bak ama o sana kıyabiliyo bunu düşün hala ne kadar affedebilirsin ki? Amacım yuva yıkmak değil haberin olsun ama bu farklı bir boyut
Artık kalbimin sesini dinlemeyi bırakmalıyım ve hayatıma devam etmeliyim
Ya da bu olan onca şey çaresizlikten geliyor olabilir
Kesinlikle öyle mantığın seni düşünür kalbin sen dışında herkesi
Haklısın ben çok sey yaptım onun için belki de bu acım onlara oluyor
Yani olabilir kendine saygın olsun öncelikle yolun da açık olsun hep iyi güzelleri seni kırmaya kıyamayanlar çıksın karşına
Hayatım boyunca çıkmamış ki şimdi çıksın artık neyse sanırım böyle yaşamak zorundayım
Ümidini yitirme bu konuda 🫡
Keşke denildiği kadar basit olsa
Değildir biliyorum anlamaya da çalışıyorum anlar mıyım bilmiyorum anlıyorum dersem samimi olmamış olurum evlilik yapmadım çünkü ama böyle bişey için kendini yıpratmaman kendine küsmemrn gerekir sakince düşünmen gerekir olanlar senin suçun değil bunu unutmamak gerek
Ama pes etmedim etseydim şu an yaşamıyor olurdu
Olurdum*
Anlaşılması güç bi olay zaten benim düğünüm sözüm nisanım falan olmadı sadece nikah dairesinde nikah kıymıştık
Aniden olan bişey sanırım
İnat ettim biraz da ailem evlenemezsin kafasına girmişlerdi ben de ailemi terk edince 1 ay sonra tüm gerekli şeyleri toparlayıp ailesinin de izniyle nikah kıymıştık
Hatta babası annesine ben "isteme yapalım mı arkadaşlarımla" diye sordum hiçbirine gerek yok sizin aşkınız yeter demişlerdi
Hmm anladım peki eşin ne düşünmüştü boşanma konusu açılınca ne tepki verdi
Daha öncesinden onunla ilgilenmediğimi söyleyerek "biz bence boşanalım" dedi ben tepki vermedim yataktan çıkabilirsin dedi gitti oturma odasında yattım 2 gün konuşmadım yanına yatmaya gitmedim ama benle barışmaya çalışır gibi hali vardı koltukta yanıma yatmaya çalışıyordu ben kaçıyordum sürekli kavgalar olduğundan genelde ben alttan alıyordum bu sefer de o alsın dedim içimden hata ettim galiba çünkü 4. Veya 5. Gün sarhoş olup jandarma önünde bana saldırınca ben de arkadaşlarına onu teslim ettim arkadaşları sordu ne yapacan diye boşayacam dedim ama 2-3 hafta sonra boşanma davasını açtım hiç konuşmadık bidaha da
Saldırması bile ayrı bi gurur kırıcı bir durum
Evde saldırsaydı suçu bana da atabilirdi veya bişey olsaydı kurtulanazdı hayatım hapislerde geçerdi karısını dövdü yaraladı diye hep ondan da korktum bi ara kendine bıçak çekti kendimi öldürecem diye öldürse kimseye de kanıtlamam kendisi yaptı diye
Bu alkolikken ben eve girdim ilgilenmedim sonra gecenin bi vakti evden çıktı gitti ben peşinden gitmeyecektim sonra kafama dank etti bişey gelir başına diye bi baktım hemen 150-200 mt ilerdeki karakolda önünü kesmişler bide jandarmalara yalan söylemiş karısına sahip çıkmıyor eve gelmiyor beni sevmiyor artık diye bi yandan ağlıyor bi yandan da içiyordu jandarmalar ilkte benim karşımdaydı dövdün mü dediler asla asla dedim benim kitabımda kadına el kalkmaz sonra anlattım olayları bana hak verdiler bu orada baktı jandarmalar benim tarafa döndü kargaşa çıkardı oturduğu yerden küfür ede ede kalktı zaten hep küfür ediyordu ben jandarmalara laf anlatırken ama ben ilgilenmedim bu da kalktü vurdu 3-4 sefer sonra komutan ayırın şunu dedi götürdüler
Ya kardeşim Allah kurtarmış desem yeridir açık olmak gerekirse uzak durmak gerekir dediğin gibi her türlü iftirayı da atabilirdi
Hep şey derdim "gelecek ölüm ondan gelsin" ama bu düşüncem bu kavgalardan sonra söndü ama allahın kurtardığını sanmıyorum pek dinlere inanan biri de değilim
Seven birinden ölüm beklenmez zaten fazla değer vermek körlük getirir önce kendine saygın olsun bence
Kör olacak kadar sevmişim demekki kendimden vazgeçmişim ben o mutlu olsun diye
Bundan sonrasına bakmak lazım
Elimden tutan biri de yok ki devam etmemi sağlayacak yeni birini bulmalıyım yoksa ben böyle daha da büyütürüm sorunlarımı
Umarım bulursun hakettiğin birini
Umarım bi söz var "umut fakirin değil gönlü paramparça olmuş herkesin de ekmeği" diye çok doğruymuş
Dilden başka söz düşer mi bilmem
Rüyalarıma girmese aslında bi ara aklımda olmuyor o sıra iyi oluyorum sabah uyanınca depresyon modu açılıyor tekrar
Anlıyorum maalesef
Benden sonra da 4-5 kişiyle sevgili olmuş benden önce de evlenip boşanmış zaten bide benle evlenip boşandı 2 oldu tabi çoğuna bunu söylememiş ve şu an bi adamla beraber yaşamak için adamın ailesine yalan söylemişler zaten kendi ailesi evden attı gibi bişey olmuş benden sonra onunla yaşayacakmış bu kız bikaç kişinin de parasını yemiş büyük ihtimalle müge anlıya çıkacak
Gerçek yüzünü yeni mi görüyorsun yoksa alttan mı almıştın
Bunun böyle huyları yoktu çoğu arkadaşıyla halâ görüşüyorum bunun eskiden normal insanmış normal insan gibi sevgili olayları oluyormuş zaten baya da az*ındı biliyorum kocasından ayrılınca bi değişmiş daha açık olmuş ama bendeyken gayet sakin ve bana odaklıydı aldatma ihtimalleri aklımda yoktu ama telefonunu arada kontrol ediyordum bi kız arkadaşının dediğine göre de benden baya memnunmuş her açıdan ve başka erkeklere de bakmıyormuş ama şimdilerde öğrendiğim yeni bilgiler var diğer arkadaşı biz onunla kavgalar başladıktan sonra gizlice beraber o da sevgilisini aldatıp adamların altına yatıyorlarmış bi kanıtım veya delilim olmadığından bişey yapamam zaten bağım kalmadı gerçek yüzünü şimdi görüyorum zaten bazı şeyleri de alttan aldım
Anlattıkların o kadar mide bulandırıcı ki ben kadınlığımdan utandım
Ilk ben duyduğumda da şaka yapıyor sandım çünkü biz Şubat sonunda sevgili olduk ben Mayıs başına kadar abartısız her gün sabah saat 10 buçuk gibi onun evinin önündeydim akşam 8 gibi de evine bırakıyordum ailesi kızıyor diye full beraberdik evlendikten sonraki ilk 2-3 hafta da beraberdik ben işe gitmeye başlayınca bu gelmemişti o sıra olmuş olabilir diye düşündüm sonra ama cidden çok yakından tanımaya çalıştım biraz da suçum fazla şımartmak olduğunu söyledi arkadaşları bu aldatma olayı ben yaptığı yeni sevgilisinde de gördüm hesapları bende açıktı kötü bi durum ya söyleyeceğim o kadar çok şey var ki bunun yüzüne ilk önce kalbime başkasını koymalıyım yoksa onarıyor kendi kendine hele yüz yüze gelsek benim 2-3 tane yolumdan gitse kafamın içine girse affederim o yüzden birini kalbime kovmadan karşısına da hesap sormaya çıkamayacam
Bak bişey diyin mi bunu affetmen senin kendi kalbine ihanet olur. Peki ailenle konuşuyor musun şimdi
Herkes öyle diyor affedersen sana bunu göstere göstere yapacak katil olursun hayatın kararır diyor affetmemek için uğraşıyorum ailemle beraberim tekrardan ama bu kadar derin konuları onlarla paylaşmadım boşanma olduktan sonra konusu da açılmadı sadece benden sonra sevgili yaptığını biliyorlar
Anlatılacak bir yanı yok ki kendine yazık etmemen lazım başka birini almaya çalış hayatına
Bu sefer yaşadığım deneyimlerden dersler çıkartarak adımlar atarım ama pek sanmıyorum benim birini sevdiğim kadar birinin beni seveceğine çünkü ben yine aşık olsam bu sefer gerçekten ailem benim mutluluğumu bozacak laf söz olay yapsa yine terk ederim ama sanmıyorum birisi benim için ailesini terk etsin
E sen sınırını baştan koyacaksın ki herkese bağlanma o kadar değer gördüğün kadar değer ver ölç tart kaç yaşındasın bu arada
Tabi artık bana bağlanmayan birine bu kadar bağlanamam artık 23 yaşındayım
Yani doğru olan o
Bu durumun ilerde sorunlar yapmaması için yine hep ilk değer veren ilk bağlantı kurmaya çalışan ben olmalıyım çünkü başka moda geçersem belki de beni cidden sevecek olan insanlara bağlanamayacam
her şey olacağına varır kimseye ne engel ol ne de hayatını onun ellerine bırak
Olsa keşke benim bu şansımla olursa zaten gidip piyango oynayayım kesin büyük ikramiye çıkar
En azından iyi bir şey olmuş olur olmaz mı sjs
Evet en azından belki bu sefer bana para için veya basamak gibi kullanan birilerine denk gelmem fjfmgmgmgmgmhnhn
ya da en mantıklısı gider o parayı tek başına ezersin missss
Hep tek başıma ezdim ama bi yere kadar zaten benim de değil para ailemin ben asgari ücretli bi çalışanım sadece birini bulsam gidip yurt dışında hayatımı sürdürürüm bana buralardan ekmek gelmez djdmfkgkgmhkg
Bul birini git buralardan mutlu bi hayat yaşarsın umarım 🥹
Umarım sen de öyle
Teşekkür ederim yolun açık olsun
Rica ederimm
İhanet etmiş yol ver acıma. Kendine saygın olsun
Ben de gerçi yüzüne hadi ordan çekmiştim ama hemen bulmuş
Boşa işte sen de uzatma
Ama yapamıyorum uzunca bir süredir aşığım ve hemen evlenip hemen boşandık
Yav birader ihanet etmiş neyi yapamıyorsun. Kalıbının adamı ol boşan bak hayatına haydi eyvallah