Yeni boşandım ve eşimin yokluğuna hala alışamadım, onu çok özledim ne yapmam lazım?

Iki ay once 8 yillik evliligim bitti, esim bi baskasina aşık oldugunu ve benden bosanmak istedigini soyledi, cok ugrastim evliligimi kurtarabilmek icin ama yapamadim, simdi ise kocami cok ozluyorum, onun yokluguna alisamadim
Yeni boşandım ve eşimin yokluğuna hala alışamadım, onu çok özledim ne yapmam lazım?
Cevapla