8 yıldır evli olduğum kocam ile boşandık, boşanalı nerdeyse 1 yil olacak, o istedi boşanmayı ben istemedim, çocuğumuz yok, olmadi çocuk , çok sevmistim onu, benden boşandıktan sonra başkası ile evlenmiş , şimdi de duydum ki bir çocuğu olmuş, hala düğün resimlerime bakarım, atmaya kıyamadım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Çocuk yüzünden evliliğimizin bitmesine üzüldüm. Çocuk olmuyor diye boşanmak vebâldir. Aranızda sevgi olup bunu çocuk yüzünden bitirmek sadistlik gibi geliyor bana.
Evlenmeden evvel bu sorununuzun olduğunu bilmiyorsanız şayet, eşinizin sizi bir ömür boyu sahip çıkması gerekirdi. Evlenmek demek çocuk yapmak demek değildir. Allah nasip etmedikçe de olmaz.
Zor bir durum hem sevip hem de istemeyerek ayrılmak. Ama unutmak zorundasınız. O artık evli. Belki onunla bunca yılın hatırına konuşmak özlem gidermek isteyebilirsiniz. Ama o sizin Helâl'iniz değil artık. Tek taraflı duygusal bir boşluk yaşıyorsunuz. Sekiz yıl az zaman değil. Alışkanlıklar, onca birliktelik var. Sudan çıkmış balığa döner insan. Bir anda ortada kalıyorsunuz.
Ben de boşandım ve onbeş yıllık evliliğimi bitirdim. Aldatma sonucu maalesef. Ama ihanet olunca özlem ve sevgiyi yakıp bitiriyor. Ortada geçmiş kalmıyor. Sadece nefret.
Eşinizin bir anda bu şekilde apar topar sizi böyle ortada bırakması vebâldir dediğim gibi. Allah'ın gücüne gider.
Sizin bir şekilde onu okutuyor olmanız gerekiyor. Yalnızlık psikolojisi, hayatınızda ki boşluktan kaynaklanıyor bu durum. Hayat devam ediyor ve sizde yola devam etmek zorundasınız. Ya yalnız devam edeceksiniz ya da birini hayatınıza alarak bu yola devam edeceksiniz
Dikkat etmeniz gereken asıl husus hayatınıza birini aldığınız zaman maziyi yakmanız gerekiyor. Maziyi andıkça karşı tarafı sevemezsiniz, dürüst olamazsınız. Onun sevgisine ihanet etmiş olursunuz. Her gece yattığınızda halen eski eşiniz aklınıza geliyorsa sıkıntı var demektir sizde. Gerçekten severseniz hayatınızda ki o boşluğu yeni anılarla doldurabilirsiniz.
Yola çık ama yoldan ayrılma. Beraber yürüdüklerine dikkat et. Yolun kusuru olmaz Yol tektir. Ne gelir ise başına beraberindekilerden gelir, yolda karşılaştıklarıdan gelir. Unutma kusur görendedir. Allah böyle istemiş böyle olmuş. Seni böyle var etmiş böyle bir imtihanın olmuş. Veren de O, alan da O... Seni böyle vâr etti diye şikayetçi olamayız. Şükür sağlığın yerinde. Bir kapı kapanır başka bir hayırlı kapı açılır inşallah. Tefekkür et, Rabb'ine sığın. Her şeyin hayırlısını veren O' dur. Aşk kıymetli bir nesnedir herkese emanet edilmez. Emanete de hîyanet edilmez...25 Yorumla
Soran+1 yılZor bi durum
Soran+1 yılOnu unutamiyorum
- +1 yıl
Zor olduğunun farkındayım. Ama hayat sadece ondan ibaret değil.
Şöyle misal vereyim;
İnsan her zaman kendi kuyusunu kazar. Kazdıkça daha derine iner ve kendini o çukurun, o kuyunun içinde bulur. Ve yine o insan o kuyunun içinden tek başına çıkar. Ama ne zaman çıkacağın sana bağlı... Derinlere dalarsan çıkamazsın. Ben bu halimle bile iki evladıma bakıyorum. Kimseden yardım almadan ve her işimi kendim yaparak. Hayata küsseydim, mazide takılı kalsaydım sağlığından olurdum. Mazinin bana bir faydası olmazdı. Tek faydası bana ders çıkartmak. senin de ders çıkarıyor olman gerekir.
Muhtemelen çalışmıyorsun. Her bir işin, meşguliyet in olursa zihninden uzaklaştırabilirsin. Bir işe odaklanırsan aklına getirmezsin.
O yüzden bir meşguliyet bul kendine. En azından zihninden uzaklaştırabilirsin. Kolay demiyorum ama imkansız da değil
Soran+1 yılHaklisin
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Selam, öncelikle geçmiş olsun verilmiş onca emek varken alınan sonuç herkesi üzer. Üzülmeye hakkın var sana üzülme diyen tüm salakları unut üzül gerekiyorsa doya doya ağla, ağla ama rahatla. Neredeyse kimse evlenirken çocuğumuz olsun diye evlenelim demiyor ama bazı insanlar için evlendikten sonra bu en büyük dert oluyor.
O şahıs evlat edinmeyide isteyebilirdi hem evlat bakmış olur hemde bir çocuğun geleceğini emin ellere almış olurdu.
Şimdi durdugun yeri kabul, ne olduysa ne acılar cekildiyse hepsini kabul et ve hayatını ileriye taşımaya odaklan. Şahıs kendi hayatını kurmuş artık seninde kendi hayatını kurman ve mevcut durumunu daha iyi hale getirmeye çabalaman gerekiyor. Hayatın senin ona verdiğin değer kadar kalitelidir. O şahsın hayatına verdiği değerden fazlasını kendi hayatina vermen gerek.
Hayatına kendi ayakların üstünde devam edebilir ya da benim gibi çocuk sahibi olmayı dert etmeyen biriyle tanışıp şansını yeniden deneyebilirsin. Ama öncelik kendi hayatın için çabalamak.
Herkes gitme potansiyeli taşır kimi ölür kimi taşınır yarın hayatında olma ihtimali %50 den fazla olmayan insanlar için bugününü karamsarlikla geçirme10 Yorumla
+1 yılÇok zor bir durum. Eşinizden ayrıldığınız için şükr etmelisiniz bence böyle itibarsız bir adam ile hayat yürünmez. Bilemiyorum eski eşiniz evlendiği kadını belkide sizden boşanmadan önce bulmuş gibi geldi bana. Anne , baba olmak tabii ki her insanın hakkı ancak sonucu sizin elinizde olmayan bir sebep için sizden ayrılmış böyle bir insandan kurtulduğunuz için mutlu olmalısınız. Ve birini sevmek için kan bağı gerekmez o kadar anne, baba , sıcak yuva arayan çocuklar var ki onlara aile ola bilirdiniz. Her neyse düşünün o sizi sizin onu sevdiğiniz kadar sevseydi sizden zaten ayrılmazdı. Sonuç ortada. Sizi bu sebepden bırakan bir adamı sevmemeyi öğrenmelisiniz. İlk adımınız hatıralarından tamamen kurtulmak ve onunla ilgili size haber gelmesini engellemek bunun üstesinden gele bilisiniz. Hem artık o başkasının eşi ve hayatına devam ediyor. Sizde hayatınıza devam edin daha da güçlenin hemen kırılmayın. Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermez. Bu sizin içun en kötüsü değil en hayırlısı. Belkide öyle bir zaman gelecek ki iyi ki ayrıldık diyeceksiniz. Daha çok gençsiniz nice baharlar yaşayacaksınız daha. Kışım da kapımı çalmayanı baharımda misafir etmem. Sizde etmeyin Allah yolunuzu bahtınızı açık edsin.🙏
02 Yorumla
Soran+1 yılIyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim her zaman😊
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnlaşabilsen emin ol boşanmazdın bende sevdiğim halde boşandım ilk iki yıl zor geldide simdi inan umrumda degil evlensin bosansin en mutlu olan o olsun hic umrumda degil
119 Yorumla
Soran+1 yılCok kizgindim ona
Soran+1 yılO sureci nasil yasadim hatirlamiyorum
Cevap sahibi+1 yılBende öyle oldum. çok seviyodum onu ama çok kızıyodum ağlıyodum sürekli. hicbir istedigim olmuyodu en sonunda patladim git bosanma davasini sen ac ailem ben acarsam kizar dedim o actı ayrildik unuttum inanki 4 yılı gecti hic aklima gelmiyo
Soran+1 yılCocuk var mi
Cevap sahibi+1 yılİstememiştim ben güvenemedigimden. O yuzden yok
Soran+1 yılSimdi tekrar evlendin mi veya cok zorlandin mi bosandiktan sonra maddi acidan
Cevap sahibi+1 yılZaten ailemle yaşıyorum evlenmek istedim fakat olmadı.. boşandıktan 2 ay sonra işe girdim 4 yildir calisiyorum
Soran+1 yılYaa ne guzel
Soran+1 yılSen ne guzel duzenini kurmussun
Cevap sahibi+1 yılAy ne düzeni yaa bir an önce evlenmek istiyorum boşandıktan sonra aileyle yaşamak cok zor cok acı cekiyorum kimse bilmiyo mutlu gibi davraniyorum
Cevap sahibi+1 yılEski eşimi hatirlamiyorum üzülmüyorum ayrildigima ama en azindan kendi yuvami kurmam gerek gercekten bosaninca aileyle olmuyo
Soran+1 yılBen tek yasiyorum ama ailem ile yasamayi isterdim
Cevap sahibi+1 yılBende tek yasamak isterdim
Soran+1 yılOyle deme ama yalnizlik cidden zor
Cevap sahibi+1 yılÖylede ailem kalabalik zor oluyo iste
Soran+1 yılEn azinsan kendini guvende hissediyorsun
Cevap sahibi+1 yıl8 yillik eşinden ayrildigina gore muhtemelen benden buyuksun ama yinede benzer durumu yasadigimdan anliyorum. üzülme zamanla gececek o özlem mutlaka baska birini sevip evleneceksin insallah cocugunda olur
Soran+1 yıl28 yasindayim
Cevap sahibi+1 yılBen 24 yasindayim.18 imde evlendim 19 da bosandim 4-4.5 yil olacak bosanali genc yasimda bin birturlu sey yasadim intihar bile ettim yogun bakimda yattim 3 kez kalbim durdu cigersiz bi adam icin hayattan koptum geri döndüm o yuzden onu özlemem asla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
32
Cevap
69Cevap
- Aile & Toplum konusunda 873 cevap paylaştı.
+1 yılOlan olmuş. Evlilik yürümemiş ve bitmiş. Bunlar olağan, herkesin yaşadığı durumlar. Ancak artık önüne bakmalısın. Bir an önce geçmişe dair ne varsa kurtulman ve önüne bakman gerekiyor. Aksi taktirde o mutlu hayatını yaşarken sen geçmişe takılıp üzülmeye devam edersin.
40 Yorumla
+1 yılBu kadar kısa sürede hem evlenip hem çocuğu olduğuna göre seninle birlikte ilken aldatmış seni. Çok zor. Ben bir yıllık ilişkimden ayrıldım o kadar üzgünüm ki biliyo musun sanki dünyanın en üzgün insanı gibi görüyordum kendimi. Oysa bak seninki gibi evlenip boşanmak daha zor. O yüzden sende zor da olsa şükür et belki de Allah seni daha iyi birine layık gördü. Geleceği bilemeyiz bize neler getireceğini... Bu dünya imtihan dünyası buraya sefa sürmeye gelmedik ve her güzelliğinde kötü günlerinde bir sonu var. Ve lher ne olursa olsun insan 8 yıl birlikte yaşadığı kadına bunu yapmaz. Başkasını sevdim nedir? Çocuk olmayabilir bu senin elinde mi? Nerde kaldı iyi günde kötü günde sözü? Lütfen kendini böyle vefasız bir adam biri için daha fazla üzme. Dilerm herşey gönlünce olur
02 Yorumla- +1 yıl
Kendi ilişki örneğimi biz her zaman en büyğk dert kendimizin görürüz sende Allah. Daha büyük dertlerde korusun de diye dedim. Çünkü İnan boşanıp ikinci evliliğinde o kadar çok mutlu olan insan var kii...😊
Soran+1 yılIyi dileklerin icin cok sagol canim
+1 yılAh nişanlımı bu yüzden çok seviyorum böyle bir şey olsa hayatta bırakmaz eğer sırf çocuğun olmuyor diye bosandiysa senden üzülüp de onları mutlu etme mutlu olup da milleti üz ayrıca çocuğu oldu ama belki öyle bir kadınla evlendiki seni mumla aratır her şey çocuk değil hayatına bak bir gün sende çok mutlu olucaksin emin ol eğer evlenirsen çocuk olmuyor diye pes etme ne mucizeler görüyoruz Allah öyle bir verirki herkesin ağzı açık kalır hayat bir sınav belki o eşinden olmaz başka birinden olur evlenirsen millet de seni biraktigiyla kalır sende dersin iyiki ondan olmamış
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. sırf senin çocuğun olmadı diye boşanıp baskasından cocuğu oldu şimdi. Allah buna razı gelmez. sen de kendini eksikli görüyosun ister istemez. Allahın takdiri bu üzme kendini. artık geçmişe takılmak yerine önüne bakmalısın. uzun vadede o ettiğini mutlaka bulur. umutlu ol.
22 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhaba,
Kafanızı dağıtacak herhangi bir şeylerle uğraşmanız gerekecektir. Aksi taktirde aklınızda olmaya devam edecektir.
Onun için hobiler edinebilirsiniz. Veya herhangi bir işte çalışabilirsiniz.
Mesela halk eğitimin kurslarında birine katılıp hem sertifika alıp hemde onu unut olursunuz. Yahut oyuncak bebekler yapıp veya lifler, dantel gibi şeyler örüp satabilirsiniz. Ayrıca sosyal platformdan uzak durmanız gerekiyor. Yoksa unutma imkanı size uzak olabilir.
Ve üstelik o sizi düşünmüyor. Anlaşılan çok bir mutlu bir yuvası var. Sizin arkadaşlarınız yok mu? Veya sevgiliniz falan? Onlarla ilgilenebilirsiniz. Emin olun ki yavaş yavaş onu unutmuş olacaksınız.
Ayrıca kuaföre gidiyor musunuz? Kendinize bakımlar yaptırmak da unutmanıza yardımcı olacaksınız.
Umarım yardımcı olmuşumdur.
Sağlıcakla kalın..00 Yorumla
+1 yılO fotoğrafları atmalısın. Gördüğün her an hatırlarsın çünkü. Diğer yorumlardan da baktım çocuğun olmuyormuş. Buna takılma hayırlısı böyle demekki senin için. Evlilik çocukla olmuyor, çocukla yürümüyor. Artık çalışıyorsan işine gücüne hayatına bakmalısın. Belki yeni bi kısmet çıkar onları değerlendir. Hayat yalnız bi yere kadar. Hele ki gençlik elden gidince çok önemli o eş. İyi bi hayat dilerim.
04 Yorumla
Soran+1 yılAile cocuk ile olur ama
- +1 yıl
Değil. Aile çocuk ile olmaz. Bu geçmişten gelen dedelerimizin ninelerimizin anne babalarımızın epoze ettiği söylem sadece. Birbirini seven iki insanın evlenmiş olması aile olmalarıdır zaten. Çocuk olmayınca eksik olmuyor.
Soran+1 yılHerkes oyle dusunmuyor anne baba olmak istiyor,
- +1 yıl
Öyle düşünmeyen herkes çok saçma düşünüyor. Geçmişten gelen bu yanlıpş empoze edilen algıdan dolayı.
Bitmiş bir evliliğe takılı kalırsan hayatın daha da zor olur. Adam evli ve çocuğu var kendi yoluna devam ediyor. Sende hayatına ve kendi yoluna devam et, güzel bir hatıra olarak kalsın yaşadıkların. Birini sev, aşık ol, tekrar evlen demiyorum ama hayatı kendine zindan etme.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 539 cevap paylaştı.
+1 yılÜzüldüm. Allah yardımcın olsun. Yanlız şunu söyleyeyim, en iyisini Allah bilir, öteki kadından olan çocuğundan çok çekebilir. Hayırlı bir evlat olacağını düşünmüyorum. ya da seni bırakıp ötekine gidenle imtihan olur. Senin imtihanın buysa, onunda imtihanı olacak. Kendini toparlamaya bak, ufuklara yelken aç. Kendini kapatma, içine kapanma. Hakkında hayırlısı neyse Allah onu nasip etsin sana.
00 Yorumla Artik seninde onu unutma vaktin gelmiş de geçmiş. Onu unutmak için sana onu hatırlatacak her şeyi ortadan kaldır. Onu takip etme asla.. Onu izledikçe acın katlanacak emin ol.. Göz görmeyince gönül katlanır, sözü çok doğru bir söz bunu mutlaka uygula.. Ve psikolojik destek. Allah büyük ne güzellikler çıkaracağı hiç belli olmaz.. Sevip ve sevileceğin bir insan çıkar inşallah karşına
00 YorumlaBiraz zor bir süreç olacak belli ki.. Bence işe fotoğraflardan başlayın. Telefon galerinizde eski eşinize dair ne kadar fotoğraf varsa silin. Albüm falan yapmışsanız çöpe atın. Herhangi bir sosyal medya kanalında takip durumu varsa sonlandırın. Bir süre sizi meşgul edecek aktivitelerle uğraşın, yeni hobiler edinin. Bunlar da işe yaramazsa psikolojik yardım almayı düşünebilirsiniz..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Az bir zaman dilimi değil sanırım sizin ilkiniz di. İlk onu tanıdınız her şeyi ilk onunla yaşadınız. Sanırım ayrılma sebebi çocuk olmuş. Bu konuda eşiniz biraz egoist davranmış ve kendini ispat etmek için kendince evlenerek çözmüş sorununu. Aynı durum onunda başına gelebilirdi hiç düşünmemiş.
01 Yorumla
+1 yılNasıl unutabilirim sorusunun tek cevabı zaman, onu unutmak için zamanın geçmesi lazım, böyle yaraların ilacı sadece zamandır. Biliyorum zor olacak senin için ama başka yapacak bir şey yok. Ne zaman aklınıza onunla birlikte olduğunuz düşüncesi gelirse kendinizi başka yönlere çevirin. Kendinizi uzun süre bu tür düşüncelere boğmayın. Size bu konuda bol şans diliyorum... sevdiğini unutmak kolay değil...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakmada adamla o noktaya gelene kadar aklın nerdeydi ammmünüyüm
Madem seviyodun boşanmasaydın
Kimse direkt boşanmıyor ki
Anlaşmalı değilsede hakim
ilk duruşmada boşamıyor ki !
Kaldı ki anlaşmalı boşanmada bile
protokol var ! Hakim yine soruyor !
Siz kadınlar böylesiniz !
Avucunuz içindeki kuşu başkası kapsın diye elinizden geleni yaparsınız kuş kaçıncada ben kuşumu özledim
Onu çok seviyodum
Adam en güzelini yapmış helal olsun20 Yorumla
+1 yılÜzme kendini insan çok sevdiğini bir şeyler yaşadığı insanı öyle kolay kolay unutamıyor. Kendine zaman ayır bence çevren olsun belki unutursun biraz da olsa.
Başka kadınla evli çocuğu var peki mutlu muymuş şimdi?125 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki mutlu
- +1 yıl
Canını sıkma o zaman sana da tek yol kalıyor o mutluysa sen daha mutlu olmaya bakacaksın. Geri kalan hayatında eskide takılıp kalacak değilsin elbet değil mi?
Soran+1 yılOyle tabi ama iste insan yinede endiseleniyor
- +1 yıl
Yeni biriyle evlenince neler olacağına dair mi?
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Denemeden bilmezsin sevmeye çalış ama bu sefer daha mantıklı karar ver. Hayat senin ve bir daha gelmeyeceksin ona gore özgürce ve geçmişe takılmadan yaşa. Korkma özgüvenin yerindeyse her şey hallolur
Soran+1 yılHaklisin peki sence mantik evliligi mi yapmaliyim cunku bi daha evlenirsem, o kisiyi eski esim kadar sevebilecegimden emin degilim
- +1 yıl
Sevgi olmadan bi evlilik asla yürümez. Ama mantıklı ve ince hareketler yapmalısın. Bi satranç gibi düşün. Evlilik bir nevi kumardır her an kaybedebilirsin. Kazandığını da elinde iyice değerlendirmelisin. Kafa yapısı seninle uyuşan birisiyse bu hem mantık hem sevgidir
Soran+1 yılPeki cocuksuz bi evlilik ne kadar surebilir ki, buyuk bir ask ile yaptigim evlilik sadece 8 yil surdu
- +1 yıl
Bunu bir kusur olarak görme herkesin bu dünyadaki imtihanı farklıdır. Bunda da bir hayır ara çocuğun olsaydı belki onunla ağır şekilde imtihan edilecektin. Sadece verilen değil bazen verilmeyen de imtihandır. Sorunun ne tam olarak bilmiyorum ama yaşın genç sanırım
Soran+1 yıl28 yasindayim,
Soran+1 yılAma doktor olmuyor dedi
- +1 yıl
Bak gencecikmissin. Önünde uzun seneler var hayatını verilmeyen bir çocuk için eski eşin için yıllarca mahvetmene değmez. Senden yaşca büyük olan, sana saygısı olan ve seni her ne sorunun olursa olsun kabul edecek biriyle hayat kur. Bunu söylemek istemem ama çocuklu ve boşanmış biri olursa belki sana yüklenmez zaten çocuklarım var diyerek
Soran+1 yılAilemde senin dusundugun gibi dusunuyor
- +1 yıl
Aileni de dinle ama kendi mutluluğun ön planda olsun.
Soran+1 yılCok sagol
Soran+1 yılBu arada profil resmindeki yaziyi okudum kurt musun?
- +1 yıl
Evet maalesef
Soran+1 yılNiye maalesef olsun ki bende kurdum
- +1 yıl
Öylesine dedim takılma sen :)
Soran+1 yılNerelisin bakalim
- +1 yıl
Elâzığ
Soran+1 yılDiyarbakir bende
- +1 yıl
Yakın bize :) dediğim gibi kendini düşün sadece sen iyi ol gerisi mühim değil
Soran+1 yılHaklisin canim
+1 yılSeverken ayrılmak zor olsa gerek.. Ama unutma ki yaşanması gereken herşey yaşanıyor bitiyor ve bunların olması senin için hâyirli ki zamanla anlayacaksın.. Hayatına yeni bir yön ver geriye bakma.
21 Yorumla
Soran+1 yılZor tabi
Unut gitsin. Önune bakmalisin. O hiç zorlanmadan ışık hızıyla birini bulup çocukta yapmis. Bu düşünce bile yeter ondan nefret etmeye. Ayrica yorumlarına baktım çocuk imkansız değil.
22 Yorumla
Soran+1 yılDoktor olmuyor dedi ama
+1 yılOnda takılıp kalman doğru değil. Sevdin evlendin güzel ama güzel anı olarak içinde sakla sadece. Sende farkındasın durumun ama kabullenemiyorsun sanırım. Hayatını yaşa azıcık yahu. Ne yapıyorsun mesela iş güç vaemı?
00 Yorumla
+1 yılmutlaka zor olur, ancak bitmiş, noktalanmış bir birlikteliği unutmak için çaba sarfetmelisin, mesela fotoları ortadan kaldırmalısın, o nasıl evlenip seni unutmuş ise, sende "beni unutanı bende unuturum" demelisin. Allah kolaylık versin.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yol ayrımı ne yazık ki gelmiş ve boşanmışsınız sende kendi yoluna bakıp eskisinden daha mutlu olmalısın ama sadece kendi mutluluğun için kendini sev ve devam et hayatına. Mutluluk senin hakkın bunu unutma
00 Yorumla
+1 yılçok normal bi durum unutamaman. sonuçta yıllar geçmiş aynı evde. ama bi gün mutlaka unutacağını bilerek gözyaşı dök. bi gün gelicek ve umrunda olmayacsk. belki böyle düşünmek rahatlatır
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin
- Aile & Toplum konusunda 369 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanan kadinlari kocasi kötüde olsa ozluyorlar bu kadinlarjn en buyk derdi sende evlen o zamn untursun
13 Yorumla
Soran+1 yılGaliba haklisin hernekadar o benim sevgimi hakketmemis olsada ozluyorum onu
- +1 yıl
Unutman lazim bunun icinde gec kalmdan temiz insan bulrsan evlen genclikte hayat arkdasi koca lazim insana
Soran+1 yılBilmiyorum
+1 yıltek yapabileceğin şey mutlu olmaya çalışıp önüne bakmak yoksa böyle hayat yaşanmaz herkes mutlu olup hayatına bakarken sen neden geçmiştesin kendine bunu sor
00 YorumlaBitti gitti...
Üzülmekte haklısın ama kabullenmen gerek Allah sana sabır güç versin
Bayan seni anlıyorum
Gecmişi hatırlaman sana azda olsa moral vericektir00 Yorumla
+1 yılÇocuk senden kaynaklı mı olmamıştı? O resimler anı olarak kaldı ve tekrar aşık olacaksın ve sevileceksin.
04 Yorumla
Soran+1 yılBende sorun
- +1 yıl
Tedavi olmuyor mu? Yok mu çaresi? Yaşın?
Soran+1 yılYillardir tedavi gordum yasim 28
- +1 yıl
Madem anne olamıyorsun o halde 1-2 çocuklu boşanmış birini severek hayatın zevklerini yaşamalısın.
Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. o seni unutmakta zorlanmamış..
kendi önüne bakmalısın geçmişin yasını tutmak sana bir şey kazandırmaz..10 Yorumla
+1 yılBak o kurmuş hayatını sende önüne bakmalısın artık
Yoksa hatırlarla yaşlanıp gideceksin15 Yorumla
Soran+1 yılOnun bi cocugu var bi esi var, bi yuva kurdu ama benim yok
Soran+1 yılBenim yuvam dagildi o yuva kurdu
- +1 yıl
Olabilir ilk ve son boşanan sız değilsiniz
Sende önüne bak evelenceksen evlen yuvanı kur
Soran+1 yılCocugum olmuyor ama
- +1 yıl
Olmasın seni sen olduğun için seven kabul eden biri elbet çıkar karşına
+1 yılKesin sizden dolayı olmamıştır cocuk ve bu yuzden boşanmıstir aynı sey, onda olsa siz bırakmazdınız
12 Yorumla
Soran+1 yılBirakmazdim tabi
- +1 yıl
Hem cinslerim neden böyle ya , neyse gecmis olsun ve herseyden kurtul ona dair.
Bunları aşıp kendi hayatına odaklanmaya başlamazsan unutamazsın tahmin edebiliyorum çok çok zor bı durum ama o kendine başka hayat kurmuş seninde kurman lazım hobiler edin biriyle tanış aklına geleceğinde başka şeylere yönel Allah yardımcın olsun
21 Yorumla
Soran+1 yılCok sagolun
Unutmaya çalış evet zor tabiki kolay değildir Allah yardımcın olsun.. ama o seni unutmuş çoktan sende yoluna bak..
00 YorumlaÇeşit çeşit dert var hayatta
Senin payına da bu düşmüş
Tedavi gördün mu öncesinde sen?011 Yorumla
Soran+1 yılTup bebek tedavisini defalarca denedik
Soran+1 yılTutmadi maalesef
Soran+1 yılPolistik over sendromu
Soran+1 yılBen evlendikten sonra ogrendim
Soran+1 yılArtik ilgilenmiyorum
Soran+1 yılEvet
+1 yılBoşanan o olsa da, başkasıyla evli olsa da, o da sizi zaman zaman özlüyor olabilir. Kendinizi mutlu edecek meşgaleler bulun.
00 Yorumla
+1 yılSiz neden çocuk yapmadınız 8 yıl çok uzun bir süreç. Şimdi ne güzel 5 yaşında evladınız olurdu.
03 Yorumla
Soran+1 yılCocugum olmuyor
- +1 yıl
Özür dilerim bilmiyordum 😏
Soran+1 yılOnemli degil
Aile & Toplum konusunda 664 cevap paylaştı. Bu kadar kısa sürede bu olaylar gerçekleştiğine göre muhtemelen ihanete uğradın. Bunu düşünerek nefret etmelisin ondan.
00 Yorumla
+1 yılÇocuğun olmaması tek başına boşanma sebebi değil bildiğim kadarıyla. Siz istemediğiniz halde nasıl boşananildi eski eşiniz?
00 Yorumla
+1 yılBu olay çok yanlış cocuk olmuyor diye boşanmak demekki sevememiş ben oyle anlarim sende unutup önüne bak bence nereye kadar düşüneceksin.
00 Yorumla
+1 yılBazıları unutamiyor. Takılıp kalıyor eskiye. Sonra hayatını cehenneme çeviriyor kendi elleriyle
04 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum cunku bana yasattiklsrini hazmedemiyorum
- +1 yıl
Sana çektiren birisini özlüyosun öylemi
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Garip :(
+1 yılilk yapacağın hatırası olan herşeyden kurtulmak çünkü her gördüğünde aklına gelecek ve yeni birini bulmalısın başka yolu yok
00 Yorumla
+1 yılAh ablacim 😞Baska birine sans ver civi civiyi söker
00 YorumlaHayatını zorlaştırma derim. O nasıl önüne Baktiysa sen de bak.
00 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun başka birisini bul o pislik te kıskançlıktan catlasın
00 Yorumla
+1 yılresimlerini silmen şart senin de yeni biriyle tanışman gerek
00 YorumlaOff çok üzüldüm :( anıları kaldır zamanla unutmaya başlarsın
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. vay yazık ediyorsun kendine yeni bir hayat kur derim
018 Yorumla
Soran+1 yılZaten baska bi sehire tasindim, burda calisiyorum
Soran+1 yılBen yeniden evlenmekten korkuyorum ama
Soran+1 yılCocugum olmuyor ve herkes omrunu kisir bi kadin ile gecirmek istemez
Soran+1 yıl?
Soran+1 yılHayir
Soran+1 yılGoruyorum
Soran+1 yılDoktor olmuyor dedi
Soran+1 yılPoliklistik over sendromu
Soran+1 yılDenemistim onu ibrahim saracoglu dimi
- Aile & Toplum konusunda 711 cevap paylaştı.
+1 yılSenin ki takıntı seni bıraktığı için kendine yediremiyorsun hepsi bu 🧜🏼♂️
10 Yorumla Çocuk için bosanmissa öyle birini düşünme serefsizdir ondan olmasaydı çocuk sen bıraksan onu hoş olurmuydu önce onu sorguladım kendin için yasa seni seveni sev kardeşim
00 Yorumla
+1 yılBöyle birşey yaşayıp buraya yazmak bana garip geliyor ya da insanlara karşı çok fazla güvensizim bilmiyorum trol değilse eğer çok üzücü bir durum geçmişle yaşamak çok fazla zarar verir insana
01 Yorumla
Soran+1 yılBu siteti bana arkadaşım önerdi, insanlar problemlerini anlatıyorlarmış
Gizli Üye(18-24)+1 yılHola,
Yaa yazık olmuş kuzu çok zor olmalı yrni insanlarla tanışmayı denesen?07 Yorumla
Soran+1 yılCesrateim yok ki
Cevap sahibi+1 yılAnnemin bir arkadaşı da böyleydi aşkla ayrıldı 4 yıl sonra şimdi evli daha iyi bir eşi var şans ver bence
Soran+1 yılAma ilk evliligim cocuk yuzunden bitti yani eger cocugum olsaydi hersey daha farkli olurdu simdi tekrar ayni seyleri yasamak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılTanıştığınız kişi bunları bilerek kabul etmedi mi sizi?
Soran+1 yılHayir o zaman bende bilmiyordum kisir oldugumu evliligimin 2ci yilinda ogrendim
Cevap sahibi+1 yılGerçekten sevse inan seni bırakamazdı umarım gerçek aşkı bulur çok mutlu olursunuz🙏🏻
Soran+1 yılHaklisin
Artık geleceğe bakman lazım. Onun için bitmiş ve yeni bir ilişkiye başlamış, ailesi var. Sende bir aile kurabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılO orda kendi hayatini yasarken sen burda kendini iskence ediyorsun hayatini zindan etme sende yoluna bak hayat devam ediyor sonucta
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDiyarbakırlı ve kürt olduğunu okudum yorumda bende diyarbakirliyim bisi sorabilir miyim
05 Yorumla
Soran+1 yılSor tabi
Cevap sahibi+1 yılDaha 28 yaşındasın neden evlenmiyorsun ki
Soran+1 yılEvlenmek istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılIyide hayat böyle devam etmez ki
Illa çocuk olması gerekmiyor yani
Cevap sahibi+1 yılYaşıtiz senle istersen ciddi bir şekilde tanışalım
+1 yılBence kafandan atman lazim onu baska seylerle ilgilen
00 Yorumla
+1 yılKaybedilen özlenir vazgeçilen değil sen kaybetmişsin onu
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim ile evliyken baska bi kadini hamile birakan o ama onu kaybeden benmiyim?
+1 yılOnu ancak yeni den sevebilecegin birini bulup sevgilin olunca ve ya evlenince unutursun
010 Yorumla
Soran+1 yılYeniden birini sevebilecegimi dusunmuyorum
- +1 yıl
Neden öyle düşünüyorsun ki bence seversin kaç yıl evli kaldınız peki
Soran+1 yıl8 yil
- +1 yıl
Baya olmus. Bende evlendim 3 ay evli kaldım 4 yıldır boşanma davam daha Haziran'da bitecek
- +1 yıl
Bence dediğim gibi onu ancak senin gibi aşk acısı ceken birini sevdiğin zaman unutursun bende cekiyorum
Soran+1 yılSenin davan niye bu kadar uzun surdu
- +1 yıl
Dava cekismeli olduğu için uzadı malesef ama haziranın 8 inde bitecek
- +1 yıl
Siz instegram kullaniyormusunuz
Soran+1 yılHayir
- +1 yıl
Facebook kullaniyorsaniz beni ekleyebilirmisiniz veya sleyman. kr@yandex. com email hesabım yazabilirmisinjz ordan
İnsan yıllarca beslediği hayvanı bile unutamazken, seninki çok normal. 2 sene sonra unutursun.
00 Yorumla
+1 yılBence o üzülsün sizin gibi birini kaybetti için sıkmayın canınızı
00 YorumlaUnutamazsın unutmak İcin başkası olması lazım hayatında
00 YorumlaSenden niçin boşandı. Aldattın eski erkek partner lerin ile olmaya devam mı ettin evli iken.
09 Yorumla- +1 yıl
Okuma , yazma bilmiyorsunuz sanırım. Çocuk için ayrılmış eşi. Ayrıldıktan hemen sonrada evlenmiş durum bu.
- +1 yıl
Yok artık genelleme yapmayın. Daha mantıklı düşünün erkeklerde sütten çıkmış ak kaşık değil ki, görüyoruz durumu.
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevmemiş belliki seni
03 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
- +1 yıl
Empati kurdum da gerçekten üzüldüm :/
Soran+1 yıl:((
+1 yılTüp bebek deneseydiniz yaşın küçükmüş
03 Yorumla
Soran+1 yılDenemedik mi saniyorsun ,
Soran+1 yılKac kez denedik
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun zor bir durum. Çocuk ailenin temeli tabiki ne desek anlamsız kalır. Kendini suçlu hissetme kaderde bu varmış
Erkek kıtlığı mı var sen de birileriyle date yap
10 Yorumla- Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer