
sevip karşılık bulamamak?
terkedilmek?
sevip-sevilip şartlardan dolayı beraber olamamak?
aldatılmak?

sevip karşılık bulamamak?
terkedilmek?
sevip-sevilip şartlardan dolayı beraber olamamak?
aldatılmak?
Karşılığıni bulamadığım sevgiyi yüreğimde taşıyip hiçbir zaman yük almadım. Aldatmak desen direkt karşı tarafın karakter zayıflıgıyla alakalı o yüzden o düşünsün 😂 bence en kötüsü şartlar yüzünden yahut anlasilamamak yuznden bitirmek zorunda kalmak
Bir ikizler burcu insanına bunların hiçbiri acı vermez. Çünkü biz ikizler hiçbir şeyi şeyimize bile sürtmeyiz👌 Yaşasın ikizler yaşasın umursamazlık✌😎
Karşılık alamamak. Bu canımı yakıyor. Böyle olunca hiç de sevildiğimi hissedemiyorum.
Teşekkürler tüm eigler için❤️
💋
Sevip sevilip şartlardan dolayı beraber olamamak.
Cevap
4Cevap
Bence yalnız olmak ve hayatında hiç sevilmemiş olmak bu ikisini de geçer.
Aldatılmak. Yaşamadım ama iki yüzlü davranması beni üzer
Hayal kırıklığı bir şekilde geçiyor da umutsuzluk güvensizlik kolay kolay geçmiyor
Terkedilmek..
Aldatılmak. Çünkü burada ortaya koyulan bir emek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?