Birisinin sizi hayal kırıklığına uğratması mı? Sizin birini hayal kırıklığına uğratmanız mı?


Hangisi daha kötü?


Hangisi daha kötü?


Kimseye onu yaşatmamak için elimden geldiğince dikkatli olurum. Kendimden o konuda emin gibiyim. Açıkçası uğratılmaktan korkuyorum.
https://i.hizliresim.com/PB2GD9.jpg
Artık kimseyi hayatıma sokmuyorum ve hayal kurmuyorum...
En güzeli, yalnızlık da gerekli bazen :)
Aynen bir de biri var hatuna seviyom diyom pas vermiyor ;)
O işler öyle hemen olmaz ki :)
Ne yapmak lazım acep :) kendisine nasıl hissetirebilirim :)
Hissetmesi için bir şey yapma sen kendin olmaya devam et o anlar :)
Tamam cınım :)
eig için teşekkürler :)
Ben ikiside diyorum biri kırıklık diğeri vicdan azabı
Cevap
7Cevap
Beklentiler her zaman yaralar
Hayal kırıklıkları insanı ölü gibi yapar yaşayan bir ölü.
Hayal kırıklığına uğratmak
uğratmak çok kötü ben düzlirim de düzeltemem
Uğramak ugratmamaya gayret ediyorum çünkü
ikisinide yapmamak en iyisi desem :D
bence hayal kırıklıgına uğratmak daha kötü :(
Ugratmak
Ugratmak.
Uğramak kötü :/
Ugratmak
hepsi kötü :)
İkiside bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar