Evli bir adama aşığım ve bu bataklıktan çıkamıyorum. Ne olur yol gösterin?

Üç senelik bir ilişki.. başta her şey çok güzeldi. Sonra hatalar yanlışlar yapıldı çoğunluğu benimdi. Zamanla fckbdy ilişkisine döndü adam üç dört günde bir yazıyor üstelik komşuyuz, ikinci telefonu var bazen günlerce o ikinci telefonu açmıyor delirmek uzereyim nolur yardımcı olun.
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında konu biraz karmaşık. Adam evli. Eylül 2022 ye kadar her şey iyiydi her gün konuşurduk arardı vs vs sonra birden bire vicdan azabı duyduğunu eşinin hasta olduğunu söyledi ve bitirmek istedi ama ben istemedim ve geri döndü bu sefer olay üç dört günde bir mesajlaşmaya aramaya döndü.
Evli bir adama aşığım ve bu bataklıktan çıkamıyorum. Ne olur yol gösterin?
Cevapla