Her şeyi karşı taraftan beklemek düşüncesizlik midir, İlişkiyi neden hep bir kişi ayakta tutmaya çalışır?

Soru içinde soru oldu ama güzel oldu. Hadi cevaplayın bakalım 💆‍♂️

Her şeyi karşı taraftan beklemek düşüncesizlik midir, İlişkiyi neden hep bir kişi ayakta tutmaya çalışır?
Her şeyi karşı taraftan beklemek düşüncesizlik midir, İlişkiyi neden hep bir kişi ayakta tutmaya çalışır?
Cevapla