Aşk İlişkileri Her şeyi karşı taraftan beklemek düşüncesizlik midir, İlişkiyi neden hep bir kişi ayakta tutmaya çalışır? ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Soru içinde soru oldu ama güzel oldu. Hadi cevaplayın bakalım 💆♂️ Her şeyi karşı taraftan beklemek düşüncesizlik midir, İlişkiyi neden hep bir kişi ayakta tutmaya çalışır? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Bence düşüncesizliktir 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Büyük düşüncesizliktir hemde. Nasıl ki bir ilişki bir kişinin istemesiyle başlamıyorsa ayakta tutmak için de tek taraflı destek yetersiz gelir 1 1 Yorumla ouzinyo +1 yıl Bence de 💆♂️ Yorumla
asyacim33 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 42% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Bencilliktir eril kendine düşeni yapar kadınınıkadın gibi hissettirir kadında kendine düşeni yapar erkeğine erkekliğini hissettirir 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı. Tabii ki de düşüncesizliktir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl yanlış bir düşünce her şey karşı taraftan beklenmez, tek kişilik caba boşunadır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence düşüncesizliktir
Büyük düşüncesizliktir hemde. Nasıl ki bir ilişki bir kişinin istemesiyle başlamıyorsa ayakta tutmak için de tek taraflı destek yetersiz gelir
Bence de 💆♂️
Bencilliktir eril kendine düşeni yapar kadınınıkadın gibi hissettirir kadında kendine düşeni yapar erkeğine erkekliğini hissettirir
Tabii ki de düşüncesizliktir
yanlış bir düşünce her şey karşı taraftan beklenmez, tek kişilik caba boşunadır