İmkansız bir ilişkiye umut beslenmek ve beklemek mi vazgeçmek mi?

İkimzde bir birimizi seviyoruz ama çok imkansızlıklar var bu hikâyenin sonu iyi bitmeyecek gibi bu aşk ikimzde tüketiyor ne yapmalıyım ben ondan ayrılmak istiyorum desem sevmiyorsun diyecek 6 yıldır birlikteyiz ama olucak gibi değil
İmkansız bir ilişkiye umut beslenmek ve beklemek mi vazgeçmek mi?
Cevapla