7 yıllık ilişkim bitti her geçen gün daha kötüye gidiyor?

7 yıllık ilişkim bitti. Sosyalleşmeye çalışıyorum. Yeni insanlar tanıyorum kendimi anlık iyi hissediyorum evet ama sonra yine üzülüp ağlıyorum. Onu çok özlüyorum. O benim en iyi ve tek arkadasimdi. Kimseyle onunla olduğum gibi mutlu olamıyorum her geçen gün daha iyiye gitmesi gerekirken daha da kötüye gidiyor. Ne yapmam gerekiyor lütfen bana yardım edin.

7 yıllık ilişkim bitti her geçen gün daha kötüye gidiyor?
Cevapla