Çok aşık olduğum bir çocuk var ama beni seviyor mu bilmiyorum. Beni öpmek istedi ama ben geri çektim kendimi, ne düşünmüştür?

Ben 5 6 aydır seviyorum sürekli de görüşürüz yüz yuzeyken samimi ama mesajlaşmiyoruz falan yabanci gibi oluyor herkese 1 2 şans verip benimle olmuyo ama yüz yüze denk gelince de çok değer verdiğini falan söylüyor sizce ne düşünüyor

Çok aşık olduğum bir çocuk var ama beni seviyor mu bilmiyorum. Beni öpmek istedi ama ben geri çektim kendimi, ne düşünmüştür?
Cevapla