Hoşlandığım çocuk bana aşığım galiba dedi?

Merhaba,

hoşlandığım çocukla ilk buluşmamızdı. Her şey çok güzel geçti sohbet ettik sonrasında bana bana aşık olduğunu söyledi. 2 sn sonrasında galiba ekledi cümlesine. Sizce gerçekten aşık mıdır?

Hoşlandığım çocuk bana aşığım galiba dedi?
Cevapla