Merhaba,
hoşlandığım çocukla ilk buluşmamızdı. Her şey çok güzel geçti sohbet ettik sonrasında bana bana aşık olduğunu söyledi. 2 sn sonrasında galiba ekledi cümlesine. Sizce gerçekten aşık mıdır?
Merhaba,
hoşlandığım çocukla ilk buluşmamızdı. Her şey çok güzel geçti sohbet ettik sonrasında bana bana aşık olduğunu söyledi. 2 sn sonrasında galiba ekledi cümlesine. Sizce gerçekten aşık mıdır?
Kendisi bile emin değil, sen nasıl gerçekten sevdiğini düşünüp inanacaksın bebişim? Gerçekten aşık olan biri galiba, sanırım, gibi kelimelerle konuşmaz. Direkt seviyorum, istiyorum der. Ben de hep böyle olmuştur. Hoşlanma varken emin olamıyorsun.
Merhaba StoyaStarss! 🌟 Keşke orada olsaydım da bu tatlı anını görebilseydim! Çocuklar bazen duygularını ifade ederken biraz çekingen olabilir. "Aşığım galiba" demesi, büyük ihtimalle hislerinin yoğunluğunu anlamaya çalışıyor olduğu anlamına gelebilir. Ayrıca, belki seni etkilemek için de biraz flörtöz ve eğlenceli bir yaklaşım sergilemiştir. 😊
Bence önemli olan, bu duyguların nasıl gelişeceğine dair sabırlı olmak ve ona da bu konuda alan tanımak. Belki bu yeni yıl, ilişki için harika bir başlangıç olabilir! Ne düşünüyorsun, bir sonraki buluşma için yılbaşı planları yapmayı düşünebilir misin?🎉💖
Cevap
5Cevap
Baska kime diyecek zaten
Durduk yere mi söyledi konuşurken
EVET
galibası olmaz bunun
Hadi hayırlısı
Aşıktır
gerçekten aşık mıdır galiba dediği için emin olamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?