Arkadaslar biz şu an evlilik hazırlığı içerisindeyiz 2024 yılının yazında evlenicez fakat şöyle bir sorun var ben çalışmıyorum bu yaşıma kadar (26) hiç çalışmadım ailemin durumu elhamdülillah iyi ve çalışmama gerek kalmadı. Çalışmak yerine kendime ait kirada evim var ve ordan kira gelirim var fakat erkek arkadaşımla bugun buluşup yüz yüze konuştuğumuzda bana aldığım kiranın yetersiz olucağını ekstra bir işe girip çalışmam gerektiğini söyledi tamam çalışmak kötü birsey değil ama ben bu zamana kadar çalışmamışım şu an bir işe gidip çalışmam çok zor tecrübem yok vs vs. Evin bütün masrafını ben yapamam dedi, tek başıma kira ödeyemem dedi şok oldum söyleme tarzı uslübu o kadar yanlıştı ki size o surat ifadelerini anlatamam. Para yoksa evlilikte olmaz gibisine getirdi. Sizce bir erkeğin bu kadar para konusunda rahatça konuşabilmesi, 30 yaşına gelmiş ama evini geçindirebilmekten bile aciz biri olması normal mı? Babaannesi İstanbul'da sıfır binada sıfır dairesini çok ama çok uygun bir fiyata 4 bin tlye buna vermeyi kabul etti benden 4bin TL'nin yarısını istedi 2 sen ver 2 ben veriyim babaannemin evini tutalım dedi artık siz hesap edin. Ben bundan ayrılmalıyım dimi?
+1 yılYani seni zorla çalıştıramaz tabii ki. Bir de tecrüben yok herhangi bir konuda ayrıca iş yerinde de mobbing uygulayabilirler dayanabilir misin bir de o var. Bu yüzden erkek arkadaşına bunu mümkün olmadığını güzel bir dille anlat. Baktım hala ısrarcı o zaman ayrılma durumuna girebilirsin çünkü ileride sana yine bu konu hakkında baskı yapacak. Onun istediği daha çok para daha rahat yaşamak daha lüks yaşamak bence. Ya da seni çalıştırıp kendisi çalışmayacak belki de öyle bir düşüncesi var.
04 Yorumla
Soran+1 yılYok dediğiniz gibi onun istediği daha çok para daha çok rahat yaşam ama ben çalışsam bile ömrü billah çalışamam ki benim hamileliğim olucak çocuğun bakımı olucak illa ki bir yerden sonra işten çıkıcam o zaman ne olucak
- +1 yıl
Vallahi belki de onun fikri rahat yaşamak için çocuk da yapmamak. Adam bu kadar parayı düşünüyorsa vardır bir bildiği yapacak bir şey. Bu sefer her yerden kısabilir yani dikkat et.
Soran+1 yılZaten çocuk işi daha sonra ona daha var diyor. Babaannesi İstanbul'da sıfır binada sıfır daireyi kira değeri 14bin TL olan daire buna 4 bin tlye vermeyi teklif etti 4bin TL'nin yarısını benden istedi 2 sen ver 2 ben veriyim evi tutalım dedi
- +1 yıl
Bu nasıl adam yaa.
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 402 cevap paylaştı. güzellikle söyleyebilirdi hani hane geliri bize yetmeyebilir sen çalışmak istermisin gibisinden oda senin isteğine bırakmalı tabi zoraki çalışacaksın kiranın yarısını sen vereceksin öğrenci evine çıkmıyorsunuz sonuçta; ya konuşmasını bilmiyor o arkadaş ya da gerçekten dediklerinde ciddi. pek olumlu bakmıyorum benim görüşüm
03 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmayı bilmiyor değil çünkü işine gelince gayet iyi konuşuyor kendisi gayet ciddi bütün masrafları ortak yapalım geriye kimin ne kadar parası kalıyorsa istediği gibi harcasın
Soran+1 yılİşte bunun farkında değil işine gelmiyor zaten şu an kira gelirim piyasa değerinin çok altında ama evimdeki kiracı Mart ayında çıkıcağını söyledi eğer çıkarsa işime yarayacak bir fiyata kiraya verebilirim ama kiracı çıkmazsa o zaman benim evlilik ilimde olmaz çünkü karşımdaki adam benden para bekliyor benim şu an aldığım kirada anca fatura ödemeye yeter o kadar
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılerkeğin açtığı konu değil de üslubunu hiç beğenmedim bu kadar herşeyin hesabı yapılmaz
Bu devirde geçinmek çok zor senin de çalışman lazım deseydi olurdu ama yok kira geliri azmışmış yok yarısını sen ver yarısını ben vereyim bu cümleyi kuran kadın olsa ben arkadaşlığımı bitiririm
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdam zaten 16 bin TL Kazanıyor kirayı ödese 12 bin kalır. Rahat geçinirsiniz.
Sen çalışsan daha fazla kazanırsınız ama çalışman şart değil ki 12 bin TL her şeye yeter. Senin sevgilin de cimrilik var gibi. Parayı bu kadar önemseyen biriyle olmak istiyor musun 2 defa düşün. İlerde anlaşmazlıklar yaşarsınız.
01 Yorumla
Soran+1 yılAma bu hesap babaannesinin evinde oturursak öyle çünkü babaanne buna gel tut bu daireyi dedi bu benden 4bin tl nin yarısını istedi 2 sen ver 2 ben veriyim tutalım dedi bende sinirlendim yani 4bin tlyi de mi veremiyorsun dedim yarısını yollamadım öyle olunca kadın bizi daha fazla beklemedi gitti evi 14 bin tlden başka birine kiraya verdi evlilik yoluna geldiğimizde bakalım babaannenin evinden kiracıyı çıkarabilecekler mi çıkaramazlarsa başka bir daire tutmaya kalksan en düşük kira 9-10 bin TL artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKesinlikle Ayrıl
10 Yorumla en baştan çalışan kız arasaydı kendine hayır kira gelirini beğenmeyip bir de işe mi gir diyor ne saçmalık demek ki kiradaki eve yerleşseniz yine çalış diyecek adam seni köle yerine koymak istiyor direk ayrıl arkana bile bakma istesen ona aldığın kira bedelini bile vermeyebilirsin onu senden istemeye hakkı yok ancak sen istersen katkıda bulunabilirsin
26 Yorumla
Soran+1 yılİnsan der ki bu devirde bu kız evlenirken bana ev ile bir mal ile geliyor şu an hangi 26 yaşında ki genç bir kızın evi var
Soran+1 yılYa benim şu an evimde oturan kiracı Mart ayında evden çıkacağını söyledi eğer gerçekten çıkacaksa yalan söylemiyorsa o zaman evimi daha yüksekten kiraya verebilirim çünkü şu an piyasa değerinin çok ama çok altında kira alıyorum yeniden yüksekten kiraya verince erkek arkadasımı karşıma alıcam dicem benim gelirim param bu kadar başka yok bunu kabul ediyor musun eğer tamam kabul diyorsan bana bir daha kesinlikle işe gir çalış demiceksin maddiyat konusunu açıcaksın ama yok bu parada yetmez dersen o zaman şu an burada bitsin dicem gerer kiracı martta çıkmazsa o zaman zaten direk ayrılıcam çünkü ordan aldığım para hiçbir işime yaramaz ben şu an bekarken annemlerin yanında otururken bile yetmiyor yani evlenince hayatta yetmez bu sefer kavgada bitmez ben böyle bir evlilik istemediğim için direk bitiririm
Soran+1 yılZaten eve girip oturmam yeniden kiraya vericem param bu kadar dicem ya devam ta bitsin dicem
Gizli Üye(30-35)+1 yılUlan babaanneler hep mi aynı?😂😂 eşimin babaanneside aynı gelin oturun burada 400₺ verin kira fazla istemem diyo maloş. Kız 400₺yide almayıver😂 neyse konuya dönelim, belkide anlık düşünceyle demiş olabilir sana. Direk tepki vermeden iyice bi anla derdini. Sonra annesi ve babasıyla bi oturun hep birlikte konuşun nedir ne değildir diye. Bu arada nişanlının aylık geliri ne kadar? Şimdi 4000₺ kira, 4000₺ faturalar telefon internet hepsi, 3000₺ ev ihtiyaç mutfak vs. Yani direk kafadan 10-12bin tl banko aylık gideriniz olucak. Ha bu arada ben bugünün fiyatıyla hesaplamadım, kim bilir seneye kaç katı olucak.
07 Yorumla
Soran+1 yılşu an onun maaşı 16 bin TL benimde 6 bin TL kira gelirim var 22 bin TL toplam para biz seneye evlenmeyi düşünüyoruz bu rakamlar artıcak tabi
Cevap sahibi+1 yılAslında geliri baya iyiymiş yani ve evet dediğin gibi seneye artar. Neden acaba böyle dedi sana çalış falan diye. O günden sonra tekrardan konuşma fırsatı buldun mu? Ciddi ciddi yani öyle üstün körü değil.
Soran+1 yılZaten bu evi tutmayınca babaanesi evi başkasına kiraladı şimdi biz evlenmeye kalktığımızda bakalım evdeki kiracıyı çıkarabilecekler mi eğer çıkaramazlarsa o zaman bir evin en düşük kirası 9-10 bin tlden başlıyor
Cevap sahibi+1 yılKeşke kiralamadan önce anlaşma yapsaymış babaanne. Torunumun evi burası evlenince çık şartıyla kiraya veriyorum sana diye. Kuzenim mesela öyle anlaştı 4. ayda çıkıyolar ev sahibinin oğlu evleniyo.
Soran+1 yılSöyledikler kiracının haberi var diyor ama yinede çıkmıyorum buyurun gelin çıkarın derse nolucak mahkemeye versen en az 2 sene sürer
Cevap sahibi+1 yılYapmaz herhalde ya tamam dediyse kiracı. Siz yinede arada bi yoklayın yani babaanne daha doğrusu. Torunumda şu tarihte evlenicek vs. 1-2 önceden derseniz tabi çıkamaz ev bulmak taşınmak çok zor. En az 6 ay önce söylemek lazım. Tabi o zamana kadarda yoklarsınız. Allah yolunu bahtını açık etsin, hakkında her şeyin hayırlısı olur inşaAllah.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim saolun Allah sizinde hepimizin yolunu bahtını açık etsin inşallah 🙏🏼
+1 yılEğer seviyorsan ilişkiniz uzun solukluysa az çok emek verdiysen ilk seçenek ayrılık olmamalı. 2 yetişkin insan oturup orta yolu bulmak gerekir. Ama ki anlaşamıyorsunuz ve bu sorunu görmezden gelemiyorsun o zaman ayrılmayı düşünmelisin
11 Yorumla
Soran+1 yılNormalde evimde oturan kiracı ocak ayında yani bu ay evimden taşınıcaktı ama işinde bir aksilik olmuş taşınma olayı Mart ayına sarkmış benden martta kadar müsade istedi verdim şimdi kiracıyı bekliyorum Mart ayında çıkmasını bekliyorum eğer bir çakallık yapmaz çıkarsa evi yüksekten kiraya verebilirim çünkü şu an 2bin tlye oturuyor ama evimin piyasa değeri 8bin TL eğer yeniden başkasına yüksekten kiraya verirsem o zaman erkek arkadasımı karşıma alıcam benim gelirim 8bin TL dicem kabul ediyor musun etmiyor musun ediyorsan devam edelim etmiyorsan burada hemen bitsin dicem daha da uzatmanın anlamı yok
Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. gitsin bi ev arkadaşı bulsun onla kalsın evde böyle kaba şekilde istenmezki nerden buluyonuz bu tipleri
23 Yorumla
Soran+1 yılOnuda söyledim senin bu istediğin evlilik değil ev arkadaşlığı dedim yani bari kirayı ben öderim sen geri kalan masraflarda bana destek ol de
Soran+1 yılŞimdi benim evimde ki kiracı Mart ayında evden çıkacağını söylüyor eğer o evden çıkarsa evi daha yüksekten kiraya vericem çünkü piyasa değerinin çok ama çok altında bir rakama oturuyor eni yeniden yüksekten kiraya verince erkek arkadasımla son kez oturup konuşucam dicem benim gelirim bu bundan başka param yok kabul ediyor musun etmiyor musun eğer tamam kabul dersen bana bir daha işe gir çalış gibi bir cümle maddiyata akalı bir cümle kurmucaksın ama bu parada yetmez daha fazla lazım dersen o zaman şu an burada bitsin uzatmanın anlamı yok dicem
Evlenmeyin. Sizden bir yuva çıkmaz. Denkleriniz ile evlenin. O sana yamanmak peşinde. Sende ise bir kibir var. Sizden eş olmaz.30 yaşına gelmiş ev geçindirmekten aciz ne demek ya? Çok çirkin... Herkes senin gibi babadan varlıklı değil. Az para kazanıp ev geçindirememek acizlik mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKiraya destek olabilirsin kendi gelirinle, bu normal ama çalış diye diretmesi cok sinir bozucu. Üslubu daha da sinir bozucu. Resmen sana değil parana değer veriyor gibi
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle benimde en çok takıldığım şey uslüp tavır çok yanlış paraya değer veriyor pars yoksa evlilikte yok demeye getiriyor sanki
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSen hiç durma ayrıl. Düşünce öyle bile olsa bu tavırla bu tarzda söylenmez.
15 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle benim takıldığım şey zaten tavır yüz ifadesini falan bir görseniz şok olursunuz
- +1 yıl
Evlilikte kadın erkek dayanışma içinde olmalıdır ayrı konu. Ama kadına ben evi geçindiremem, sen de çalışacaksın diyecekse hiç evlenmesin. Ben sorunluluk alamam demektir bu.
Soran+1 yılYani bana deseki ben masrafları yaparım sıkıştığımda bana destek olursun ama o da yok oturdu karşımda hesap yaptı işte şu kadar kira bu kadar fatura bu kadar mutfak masrafı bende para kalmıyor sende vericeksin ama senin verdiğinde ne kadar yeterli olur bilmem işe grip çalışsan daha garanti hem kira gelir hem maaşın olur dedi
- +1 yıl
Hiç durma, hemen şu dakika bitir o işi.
Soran+1 yılAnnemde aynısını diyor bitir uzatma diyor zaten kesin bitecek bende istemiyorum beni soğuttu heves heyecan bırakmadı
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar hesapçı biriyle bakkala bile gidilmez ayrıl bence
11 Yorumla
Soran+1 yıl16bin TL maaşı var ev geçindiremem diyor tamam ben kabul ediyorum hayat şartları artık çok zor ama bana bunu söyleme şekli yanlış açık açık para olmadan olmaz demek yerine sende bana elinden geldiğince destek olursun de bari
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence ciddi bir yolda olduğunuz için endişelerini dile getirebilir. Bence bunları söylemesi, senden beklentilerini dile getirmesi iyi bir şey. İş bulup calismayacaksan evlenme o zaman. Çünkü anlasamazsiniz..
02 Yorumla
Soran+1 yılBende diyorum ki en azından kirayı o ödesin ben geri kalan masraflara ortak oluym artık bugun ben kendime paramdan kişisel ihtiyaçlarım için belli bir para ayırır geri kalanını senin hesabına yollarım sende kendi paranla birleştirip masrafları karşılarsın dedim daha ne diyim ben ona bile yanaşmıyor bana diyor ki benim cebimden 5bin TL çıkıcaksa senin cebinden de 5bin çıksın bu kadar ince hesap yapıyor yani bu büyük bir sıkıntı
- +1 yıl
Bence doğru bir hesap yapıyor. Ayrıca faturaları kirayı vb ödeme konusunda eşit sorumluluk olmalı, yani sen onun hesabına para gönderirsen her şeyi o takip edecek.
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Adam haklı kira geliri ile olacak iş değil çalışman lazım neden bütün sorumluluk onun olsun 30 yaşında eve bakamayan aciz demişsin sen 26 yaşında hiç çalışmamış birisin sence burada aciz olan sen misin o mu
02 Yorumla
Soran+1 yılTabikide o ben çalışmıyorum ama gelirim var o çalıştığı halde bir ev bakamıcağını söylüyor
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHayat müşterektir her şeyi birlikte sırtlanmak lazım da çok berbat bir üslupla konuşmuş sanki biriyle ortak olacakta işe girişecek gibi. İğrenç yani ben erkek halimle midem bulandı bu durumdan.
03 Yorumla
Soran+1 yılHerseyi de ortak yapmak ev arkadaşlığıdır en azından kirayı o ödesin bende geri kalan masraflarda destek oluym yok hersey yarıyarıya diyor ama demiyor ki ikimizin cebine giren para aynı mı? Onun geliri benden daha fazla ben herseyi onunla yarıyarıya karşılayamayacağım için senin kira gelirin az kalır işe gir demeye başladı
- +1 yıl
Evlenmek içim evlenme bence bu o kafada. Evliliği iş ortaklığı gibi görüyor genelde görücü usulü insanlar. Birini severek konuş.
Soran+1 yılBu haftasonu buluşucaz işte bu muhabetleri konuşmak için eğer uzlaşma anlaşma yoluna gitmezse fedakarlık göstermezse bitsin dicem çünkü ileride daha da zor olur bitirmek. Bu zamana kadar herseyine tamam dedi hep güzellik olsun kötülük olmasın diye tamam dedi ama ben istemediğim halde bana zorla işe gir demesi benim son noktam artık kusura bakmasın. Ya evlenirsek ev eşyasına 100bin tlden fazla para harcamam diye pazarlık bile yaptı benimle ona bile tamam dedim ya baban televizyonla klimayı alsın dedi dini imanı para olmuş cebinden biraz fazla çıkıcak diye ödü kopuyor
Seni zorlamadan ek iş yapıp bende bunu bunu yapıp söyle bir gelir elde edip 1 sene sonra calismana gerek kalmadan böyle bir gelir elde edebiliriz gibisinden bir düşüncesi varsa bunu sana açıklıyorsa ayrılmana gerek yok bence ama aç gözlülüğünden diyorsa direk ayrıl
01 Yorumla
Soran+1 yılYooo öyle bir düşüncesi yok direk bir işe gir çalış hem maaş gelsin hem kira gelsin diyor ben tek başıma ev geçindiremem diyor
Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. "30 yaşına gelmiş ama evini geçindirebilmekten bile aciz" diye küçümsüyorsun ama sen 26 yaşına gelmişsin ama çalışmaktan bile acizsin...
Sence hangisi daha acınası?
10 YorumlaDeğmeyecek birine zaman harcamışsın umarım fazla bir vakit harcamamışsın keza safi zarar bir arkadaş evlilik müşterek olsa da eşin olacak insana gerekli durumda ağaç olabilmeyi bilmeli insan
#Hükümdar02 Yorumla
Soran+1 yıl5 sene harcadım
- +1 yıl
Degmez ama bardağın dolu tarafından bakmak lazım zararın neresinden dönersen kardır lakin bu süreç içerisinde fiziksel yakınlaşma öpüşme olduysa bardak pek de dolu olmayacak ben bir fiil 6 yıllık ciddi ilişkim oldu aldatmasıyla bitti tek fiziksel yakınlaşmam sarılma ve el ele tutuşma olmuştu
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hani kadın erkek eşitti? 😂 Haklara gelince eşit, maddiyata gelince eşit değil 🤦♂️ Sen ayrıl bu çocuktan, çocuk rahat bi nefes alsın 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılBen kadın erkek eşitliğini savunan biri değilim o yüzden bu yorumunu onu savunanlara yap
- +1 yıl
Kadın erkek eşitse kızın evi var. O da kendine bir ev alsın ondan sonra kıza iş bul desin. Nasıl?
+1 yılDüşünce yapınlz farklı o başka tarzda kadın istiyor sen başka
Yani ilerde muhtemelen anlaşamıcaksınız)
00 Yorumla
+1 yılŞimdiden para konuşması çok itici kesinlikle olmaz bnce
07 Yorumla
Soran+1 yılBen sana en başından söylüyorum diyor işte yani ona göre bil karar ver ya benle devam et ya bitir demek istiyor benim onun tavırlarından anladığım bu
- +1 yıl
Ben maddiyata bu kadar önem veren biri ile devam etmek istemiyorum paraya önem vermen gözümde degersizlestiriyor seni de ona ömrü boyunca yeter bu cümle kadınlara nasıl davranması gerektiğini öğrenmiş olur
Soran+1 yılNormalde annemden saklıyordum bu durumu ama bu gece anlattım annem de ayrılmam gerektiğini söyledi sen çalışmıyorsun ama evin var evlenirken ona ev götürüyorsun dedi beğensin veya beğenmesin ordan gelen bir gelirin var dedi sen by adama 20 bin TL parada götürsen bu hep daha fazlasını ister dedi bencede haksız değil büyük bir ihtimal bu iş bitecek
- +1 yıl
Anneni dinle gayet mantıklı konuşmuş
Maddiyat konuşmak çok çirkin bir hareket adamdan şimdiye soğumuş olman gerekirdi
Soran+1 yılSoğudum zaten soğuttu ama yinede belki işte yanlış anladığım bir durum vardır fevri hareket etmiyim diye anneme anlattım o da ayrıl dedi iyice bu iş ilerlemeden bitecek
- +1 yıl
Sevindim senin adına 😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılfakır adamdan eş olmaz ben olsam devam etmezdim. Kendine güvenemiyor tabi
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyani fakirden kastım şu çalışkan olur o ayrı ama kendisine güvenemiyor demek o anlamda dedim
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇek ipini rahvan gitsin, inceldiği yerden kopsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenimde sevgilim aynısıydı şimdiden para konusuyosa yol ver gitsin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAyril boyleleei hem cimri hemde cok paracidir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bu adam evi senin geçindirmeni istiyor yine de sen bilirsin
00 Yorumla
+1 yılBence bu kadar dürüst ve temiz yaklaşan erkeği kaçırma.
00 Yorumla
+1 yılSeni olduğun kişi için sevmeyeni sende sevme hayat bu kadar kısa ve sen bu kadar değersiz değilsin
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHala bu adamla evlenmeyi düşünüyosun öylemi keşke benimde karşıma böyle senin gibi çıksa ben eşimin çalışmasını istemezdim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu sizin özel hayatınız ne yapicaginiza ancak kendiniz karar verebilirsiniz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı.
+1 yılMümkünse o kardeşim çalışsın biraz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Maddiyata önem veren birisi yol ver gitsin
10 Yorumla
+1 yılherkeste ne kadar fitneciymiş yüzde 70 ayrıl demiş jdfjklklwe
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGünümüzde ev kiraları 10 bin tl üzerinde ona göre düşün taşın karar ver.
00 Yorumla
+1 yılSizin Kendi kararını z
00 Yorumla
+1 yılAyrıl ondan kurtar kendini
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Kadınlar da aynı şeyi istiyor
00 YorumlaAyrılmalısın.
10 Yorumla
+1 yılAyrıl gitsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılYol ver gitsin...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBitirmelisin
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSizin iş bitmiş.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu kararı kendin vermen daha doğru olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok ya ayrılma sonra pişman olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYol ver gitsin
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Devam
00 Yorumla
+1 yılSorman hata
00 Yorumla
+1 yılAyrıl ben talibim sana ewimiz olsun yeter🙂
00 Yorumla
+1 yılGünümüz klasik türk erkeği
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Ayrıl
00 YorumlaIyy ezik erkek
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer