Benim kira gelirimi beğenmeyip işe girip çalışmamı isteyen adamla devam etmeli miyim, ayrılmalı mıyım?

Evlilik hazırlıkları içerisindeyiz tektaş yüzüğüm alındı ben çeyiz yapıyorum falan derken dün kendisi ile buluştuğumuzda benim aldığım kiranın geçim için yetmeyeceğini işe girip çalışmam gerektiğini çalışmazsam bu evlilik işinin zor olduğunu söyledi (ben çalışmıyorum kira gelirimi var maaş gibi kira alıyorum) benim çalışmadığımı en başından beri biliyorken şimdi böyle bunu söylemesi ne kadar doğru? Bende ona dedim ki 30 yaşında bir adam olarak evlenince tutucağımız evin kirasını en azından sen öde bende sana mutfak ve faturalarda destek oluyum diyorum yok olmaz diyor ne kadar masraf varsa hepsi ortak ödenecek diyor kiraya da ortak olucaksın diyor ben 3 harcıyorsam sende 3 harcıcaksın diyor böyle bir evlilik ne kadar sağlıklı?

Bu adamdan ayrıl
Bu adamdan ayrılma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Son kez konuştuk ve ayrıldık ona kimsenin sunmadığı en büyük teklifi sundum. Dedim ki gel benim evimde oturalım kira ödemekten ömür boyu kurtul dedim bir tek fatura ve mutfak masrafı sana kalır dedim. Bu hayattaki en büyük yük olan kiradan onu kurtarmayı teklif ettim ama onu bile kabul etmedi ayrıldı. Kendi arkadaş çevresine bana destek olmadı bütün yük bende olucaktı diye yalan yanlış anlatmış şimdi ben bu işin onun beceriksizliği yüzünden bittiğini herkese anlatayım mı?
Benim kira gelirimi beğenmeyip işe girip çalışmamı isteyen adamla devam etmeli miyim, ayrılmalı mıyım?
Cevapla