Nişanlım ve ailesi düğün, gelinlik ve balayında sorun çıkarıyor?

Nişan yaptık kız tarafı yapar babamda 1500 kişilik bir salon tuttu her şeyiyle kusursuz oldu. Çeyizimin hepsi tam. Onun istediği damatlık olacak. Maddi açıdan zaten sıkıntımız yok. Ama düğüne gelince istemediğim bir salon sebebi daha ucuzmuş ailesini de zorlamak istemiyormuş. Kendisi beden eğitimi öğretmeni babası emekli. Balayı için istediğim yer pahalıymış (Alaçatı çeşme tarafında bir otel bulmuştum) Gelinliğim ise 13bin tl ama bir kere giyineceğim diye babası kızmış. En özel günüm. Eğer bir şey karşılayamayacaksalar niye istemeye geldiler hemen? Benim varlıklı bir aileden geldiğimi ve nasıl şeyler isteyeceğimi biliyorlar.

Nişanlım ve ailesi düğün, gelinlik ve balayında sorun çıkarıyor?
Cevapla