Bir insanı sevince otomatikman onunda sizi sevmesi gerekmez mi?

Uyku tutmuyor konuşalım mı? Benim derdime derman olun azıcık. Birini çok seviyorum. Gerçi artık takıntı oldu diyorlar ama ben sevdiğime eminim. Beni kullandı manipüle etti. Kimse yanında yokken ben vardım para verdim birlikte oldum hediyeler aldım ama o beni sevmedi. Tokat attı manipüle etti kullandı birlikte olduk asağiladik şimdi ben evlerine gittim paramı istedim Diye benimle konuşmuyor. Beni sevmiyor. Karar verdim onun istediği gibi biri olmaya. O Esmer seviyor ya solaryuma girip esmer olcam o zaman bana geri döner mi ortak bir tanıştığımıza sevmiyorum ne yapayım kullanayım mı bu benim adamlıgima sığar mı demiş başta kullandı ama yardımcı olun ne olur.
Bir insanı sevince otomatikman onunda sizi sevmesi gerekmez mi?
Cevapla