Sevgilinin lütfunu gördüğünüz zaman sevmek kolaydır.. Peki ya kahrını görünce de sevebilir misiniz?
Bir insan isterse size sesi ile sarılabilir..
Dinleyin.
Bir insan isterse size sesi ile sarılabilir..
Dinleyin.
Mumun kahrı ateşidir. Pervanenin sevdası ise mumun yaydığı ışığa olsa da kanatlarının da muma yaklaşınca ateş alacağını da bilir. Çünkü, o kanatlar yandığında muma daha yakın olacak ve mumun ayaklarının önüne düşecektir tüm varlığıyla... Yani, pervane cefayı da vefayı da mumdan görmek için yola çıkmıştır. Hangisinin pervanenin payına düşeceği değil, mumum varlığıdır bu aşkta esas olan...
13. yüzyıldan sonraki Divan şiirini ve halk şiirini, aşkı anlatan bu mazmunları bir oku derim o halde. Gerçek aşkın ne olduğunu ve nereden yola çıkıp nerelere varmak gerektiğini anlamak ve hissetmek için bire birdir. Günümüz yavan ilişkilerinin saçmalıklarını görmek için de bire bir tabiki...
Eski sevgilim "yaptıklarıma ben bile şaşırıp kendime fazlasıyla kızdım hatta iğrendim, sen nasıl hala böyle bana iyi davranabiliyorsun? " demişti. İşte ben bu sözdeki gibi davranmıştım. Fakat bu doğru bir hareket miydi? Sanırım yanlıştı. Çünkü hiçbir şekilde karşılığını alamadım ondan :)
Hoştur bana senden gelen,
İster hırka, ister kefen,
Ya taze gül yahut diken,
Kahrın da hoş lütfunda hoş.
Nerden buldun bu şarkıyı baya eski diye anımsıyorum. Çocuğun seside çok güzel.
Cevap
9Cevap
Bu tür şeylere katlanamicaksam hiçsevmem daha iyi :D
Seviyorsam başkalarına kahır gibi görünen şeyler bana batmaz. Kahır olduğunu bile anlamam.
evet gerçekten seviyorsak tabi, diğer türlü çekilmiyor :)
:) rica ederim
Nerden buluyorsun böyle soruları? (-:
ne akıl varmış sende (-:
bence hepsi boşa (-: kafa ütülemekten başka yaptığınız iş yok çoğu kız olarak
(-: https://www.youtube.com/watch?v=BlCzGNmpsi4 al dinle bunu
(-: öyledir; ayrılmam angaradan hobba huhhhhh
oralıyla da evlen kurtul (-:
yap aman tamam sus git (-:
ben gidiyorum sus tamam (-: alışkındım ben zaten (-: https://www.youtube.com/watch?v=c1DDkD6syQM (-:
yok valla benim öyle subliminal mesajla işim olmaz direk mesajla söylerim de bunu öylesine attım yanlış anlaşılmasın alooo (-:
(-:
Hepsi boş bence :D
Kahrını Yerim Onun Ben :D
sevgi her şeyi ile katlanmak sevmek demektir
kesinle herşeyiyle seversin...
Wayyyy
evet severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar