Benden hoşlanan bir çocuk vardı. Bu çocuk bana açıldı ama ben reddettim. Bir süre çabaladı peşimden koştu, siz olsanız ne yapardınız?

Sonra bi gun mesajlasirken tartisiyoduk bana goruldu atti. ben bunun arkadaslarina onun hakkinda onu cok ezdim falan dedim tkplesmeyi bıraktı. Siz olsaniz naparsiniz ne dusunursunuz
Benden hoşlanan bir çocuk vardı. Bu çocuk bana açıldı ama ben reddettim. Bir süre çabaladı peşimden koştu, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla