Sevgilim benden sıkılmasın diye sürekli kavga çıkarmam doğru mu sizce?

İlişki monotona bağlayıp sıkıcı olmasin diye iliskiyi canli tutmak icin sürekli kavga cikaracak biseyler bulup birbirimizi yememize yer yapıyorum. Sizce dogrumu bu?

Güncellemeler
+1 yıl
Ya arkadaslar herkes sacmaladigimi soylemis ama bu zamana kadarki tum ilişkilerimde son derece anlayisli, sakin, kisitlamayan gezdirip tozduran, evinden alip evine birakan biriydim ama en ufak igne ucu kadar hatamda hatta hic hatam yokken bile terk edildim. Şu an tam tersini yapiyorum ve sonuc ya sen ya sen modunda bir sevgili. Acaba simdimi yanlış yapiyorum simdiye kadar olanmi yanlisti bence onceki yaptiklarim yanlisti
Sevgilim benden sıkılmasın diye sürekli kavga çıkarmam doğru mu sizce?
Cevapla