Neden sürekli seytana uyup gunah ıslıyorum bu hastalıksa eger tedavısı var mı?

eşim beni cok sevmesıne ragmen kendısını bende sevmeme ragmen sırf can skıntısına telefondan bırıleryle konustm ama aldatmadm hıcbısekılde gorusme olmadı ıkı senedır dava acık ve ben pısman oldugum halde tkrar hata yaptım ıs yerınden bırıyle gorustum cok flortozum esımdende bosanmak ıstemıyorm ama kendımıde duzeltemedım duzgun ınsan olamıyorum nefret edıyorum kendımden o bunları haketmemıstı ben kendımı nasıl duzeltebılırım?:

d

:(

Güncellemeler
+1 yıl
yasım 30 olcak nerdeyse ama hala ders alamadm hatalarmdan yalnız olmakta cok zor
Güncellemeler
+1 yıl
..
Neden sürekli seytana uyup gunah ıslıyorum bu hastalıksa eger tedavısı var mı?
Cevapla