Hastanede hemşireden çok hoşlandım ona nasıl söylerim?

Öncelikle kız erkek farketmez herkesin fikir vermesini istiyorum sorum şu 3 4 gün önce ablam doğum yaptı kaldığı odanın katında hemşire bi kız var stajyer galiba adını bile bilmiyorum beni gördüğü zaman gözlerinin içi gülüyor ya kendi benimle konuşmak istiyor ama utanıyor ya da benim gidip konuşmamı istiyor ben gidip konuşacaktım ama cesaretimi toplayamadım konuşamadım ablam 2 gün önce hastaneden çıktı ve benim onun olduğu kata gidebilmem için bi hasta ziyaretine gitmem lazım o da olmadığı için o kata gidebilmem için başka sebebim yok acilde olsaydı yalandan hasta ayağına giderdim ama maalesef acilde değil gidip hoşlandığımı söylemek istiyorum ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum etrafımda hiç hemşire tanıdığım olmadığı için nasıl bir yol izleyebilecegimi soracağım kimse yok o yüzden herkesin tavsiyesini fikrini bekliyorum ben bu kızla nasıl tanışırım ve nasıl söylerim hoşlandığımı?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aklımda şöyle bişey var hastaneye gitsem direk yanına çıksam karşısına gećip ben senden çok hoşlandım söylemek istedim mi desem diye düşünüyorum bunu da bi yorumlarsanız sevinirim
Güncellemeler
+1 yıl
Ve gider konuşursam yanındaki hemsireler hastaneden attırırlar mı beni yavşıyosun diye?
Hastanede hemşireden çok hoşlandım ona nasıl söylerim?
Cevapla