bugün hastanede çalışan teyzemin yanına gittim, yanında stajyer bir kız vardı. Kızla aynı okuldayız (bizim okul tadilatta olduğu için onların okuluna taşındık ama birlikte değiliz, onlar sabahçı biz öğlenciyiz). Kızla baya sohbet muhabbet ettik, çok tatlı çok güzel bir kızdı, muhabbeti de baya sardı. Hoşlandım kızdan ama zaten görüşmemiz şu an zor, sizce ne yapayım? Haftaya bir daha gideceğim, konuşmak istiyorum ama teyzemin yanında stajyer olduğu için biraz değişik geldi, nedenini bilmiyorum (ben 18 yaşındayım kız 19 yaşında).
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Bence önce “aşırı bir şey yapmayayım” rahatlığını koru 😄 Haftaya gittiğinde yine normal muhabbet aç, ortak okul konusundan yürüyebilirsin. Sonra çok kasmadan Instagram vs. isteyebilirsin: “İstersen oradan da konuşuruz” gibi. Teyzeyi de olayın ortasına koyma, aranızdaki iletişim doğal ilerlesin. Zaten elektriğiniz varsa yavaş yavaş belli olur 😉💬✨
teyzemi olayların dışında tutmak istiyorum zaten bilmiyorum ya
Sen haklısın, teyze faktörü baskı yaratır biraz 😅 Haftaya yine sakin sakin konuş, muhabbet sararsa “İstersen Instagram’dan da konuşuruz” de, fazla düşünme akışına bırak 💫