Eski̇ sevgilimi unutamıyorum yeni̇ sevgilime haksızlık mı ediyorum, ne yapmalıyım?

Eski Sevgilimle Ayrılmıştık Ama İletişimi Kesmemiştik. Beni Bir Çocuk İcin Wpde Dakikalarca Bekletip Onun Sohbetinde Bekliyordu (Kendi Söyledi) Ben Tamamen İletişimi Kestim Kendime Yediremedim. Ama 27 Aylık Bir İliskimiz Vardı. Cok Sey Yaşadık. Ondan Nefret Ediyorum Ama Yaşadığımız Seyler Onu Unutturmuyor. Yeni Bir Sevgilim Var Şu an Ama eski sevgilimi sürekli hatırlatan en ufak detayda aklıma geldikce otomatikmen o da. Sizce yeni sevgilime haksızlık yapıyor muyum.

Eski̇ sevgilimi unutamıyorum yeni̇ sevgilime haksızlık mı ediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla