Erkekler genelde genç kızlarla evleniyor bende yaşımı almadan evlensem mi😄?

Bakıyorum etrafıma 30 yaşındaki erkeklerin yanında hep yaşı 25 in altında kızlar var. Kendi yaşıtlarıyla evlenen erkeklerin sayısı az. Bende 20 yaşındayım yaşımı almadan evlensem mi gencim çıtırım güzelim ama okulum var hukuk okuyorum çocuk falan yapmam😄
beni alan olur mu sizce
Erkekler genelde genç kızlarla evleniyor bende yaşımı almadan evlensem mi😄?
Cevapla