Bu yaş hangi yaş oluyorsa artık 20 li yaşlarımın tümünde işittim bunu dkd
Siz bu yaştan sonra evlenebildiniz mi dösldösl
Siz bu yaştan sonra evlenebildiniz mi dösldösl
Dayım 40 da evlendi. Ben 35 bakalım oraya doğru gidiyorum ama kadınlar 30 u geçmesin bence şayet çocuk düşünülüyorsa çünkü fizyolojik olarak çocuk doğurmak belli yaştan sonra hem daha zor hem daha riskli. Ama çocuk önemsiz ise istediğin yaşta evlen veya evlenme.
Evlenemiyırum 40 oldum. Vefalı ömürlük düşünen kadın yok. Şartları şu benim eski erkek kanka larım var çok medeni yetistüm. Evlenince haftada 5 gün her gün biri ile kapanır ım 1 gün sende kalır paramı alır giderim sende medeni sin dimi derleer
Üstüne bol altın ev araba isterler 1 ay sonra boşanıp iftira atıp başka müşteri ye gittigğnde malı vurmak için
Etrafındaki yaşıtlar bol bol evlenmeye başlayınca bir geçti benden gibi oluyor özellikle 24 ve üzeri olunca bence kötü hissettiredebiliyor ama yetişkinliğe eriştikten sonra evlenmenin yaşı yok, önüne bakmak lazım
Cevap
62Cevap
Neden kanun hükmünde kararname vermeye çalışıyorlar acaba 😀 İmam mı kabul etmeyecek , devlet kurumları yaş sınırı mı getirdi? Sanki herkes eşleşti de sen boşta kaldın 😀 Evlenemiyoruz çünkü evlenmedik ya da evlenmedik belirli bir sebebi de yok nedense. Hem hani bu işler kısmetti , Allah nasip etmiyorsa daha iyisi için bekletiyordu.
Öyle hala zaten değişmedi rahat ol
Ben evliliğe karar verdikten sonra herkes evlenir jsjs ovlonmoyocoğom diye gezer gelin olanlarla alay ederdim.
29 yaşında evlendim. Hiç bir yaş geç değildir. Tamam zaman olarak belki geç kalmış hissedebilirsin ama asla öyle değil. Önemli olan manevi olarak hazır olmak👍
Evlenmeyi niye bu kadr kafayı taktın sorduğun tüm sorularda ya yaşindan şikayet ediyorsun ya da bir ilişkin olmamasından
Sadece yaşıyıp önüne baksan...
Evlenmeyi çok istiyordum. Bu yolada girdim fakat herşeyin maddiyat olduğunu anladığımda vazgeçtim. Şu anki mantık lvl im beraber aynı evde yaşayabileceğim birisini bulmak, aydınlandım resmen :)
Evlenme abi zaten harbiden bak hayatınızı yaşayın evlilik öyle sandığınız gibu büyülü bur şey değil...
İnsan kendini hangi yaşta hazır hissediyorsa o yaşta evlenebilir herkesin kendi hayatı kendi kararları. Kimsenin birşey demeye hakkı yok bence
Nasibine birisi çıkarsa evlenirsin. 30'lu yaşların henüz başındayım ve birini bulamadığımdan evlenemedim.
Ben 30 zum sen 26 da evlenemem diosan ben napim bea süs eşyasımı oldum ben şimdi🥲🥲
Evlenirsin. Benim için erken ama ben o yaşlara gelince büyük ihtimal evlenemem sjsjs
Gencmissin daha😀 40 yaşından sonra bile evlenen varken 26 da ümit kesilmez.
Seni kimse almaz alanda baya çirkin karaktersiz olmalı
her yaşta evlenilir yeterki saygı sevgi gösteren birini bul
Nasibi tepersen malesef karşına istediğin biri çıkmıyor dengesizler çıkıyor
Neden evlenmiyesin yasinda herhangi bir sorun yoktur😀
Ne alakası varmış ki ayrıca yaşında birşeyde yok sacmalıyolar
32 yaşındayım hâlâ bekarım bu yaşıma kadar evlenemedim hiç sevgilim bile olmadı bu yaştan sonra da evde kalmış erkek kurusu olarak görüyorum kendimi
Ben evlenmeyi düşünmüyorum ama evlenecek olsam bile 30larımda evlenirdim. Evlenmenin de yaşı olmaz.
Rakip mi eksiltiyorsunuz? 😄😂
Ne alaka
Takılıyordum sadece. Herşeyin zamanı var mutlaka
Allah'ın izniyle inşAllah evlenirsin niye evlenmeyesin? Allah en hayırlısını nasip etsin İnşAllah...
O yaşa gelmedim daha ama muhtemelen evlenemem sğşsxölxdm
Sen evlenme seni alacak adama Allah yardım etsin, ve kendisine çok acıdım.
Ölümle nikah günü hiç şaşmaz inşallah kısmetin bir gün çıkar karşına
bende 26 yaşındayım hala evlenmeyi düşünmüyorum bence ilerde bulursun
Ben 29 oldum hala bekarım sanırım evlenil miyor belli yaştan sonra 😊
Evlenmek öyle kutsal öyle yüce bir makam ki sevmesen bile evlenmeni beklerler Allah'ın kit kafalilari.
Diyenlere evlilik ciddi bir müessesedir de geç. :D
Önümüzde ki beş yıl zaten evlilik için uygun değilmiş dünyayı felaketler bekliyor evlenen yandı 😂
Çok ta geç kalma, ama evlenmek adına da evlenme…Ben ettim sen ettme…🥺Umarım evlenmeye değer birisini bulursun…🤗
Erken yaşda evlen 2 yıl sonra boşan tabi o da kolay olursa ondan sonra hayatın kararsın bu kızları anlayamadım
bence çok gençsin hayatını yaşa kıymetini bil diyeceğim de ben 21 yaşındayım 😂😁
Kariyer peşindeyiz evlilik son planda 29 dan sonra kadinlar için sıkıntılı dönem.
Bu yaştan sonra artık zor😕
Ne evlenmesu daha genciz
evlenme boşver sana göre değil
Evlenirsin, nikâh şahidin benim.
Bence yaşınız çok erken gençliğinize yazık
He tabi evde kaldin 😄
Evde kaldın kabul et bunu :D
yaşla alakası yok ya her yasta evlenebilirsin
Çok yazık kapıda kalmışsın çok üzücü bir durum
27 evleniyorum kulak asma
30a kadar yolu var 30dan sonra sıkıntı adags
Bu yaş dedin de ben dediğin yaşı göremedim😀
Neden olmasın daha yasiniz genç evlenirsiniz
mesleğin yoksa evde kaldın
35 ime 2 ay var ve bekarım 😂😂
Evliliğin yaşı yoktur 90 da olsan evlenilir
Ben kendim evlenebiliceğimi zannetmiyorum
Evliliğin yaşı olma boşver hayatını yaşa😀
Atalar bosuna dememis
Gözünün görurken gezcen
Disin keserken yiyecen
Sikin kalkareken sikecen
Kb kufur icin
Haksizmiyim ama 😎
Evliliğin yaşı yok emin ol. Nasipten ötesi yok.
Evde kalmasin korkma ila bi alanin çikar 🤣
Evliliğin yaşı mi olur.
Evlenirsin
Beni istemeye gelin kızlar. 😃
Evlenmenin yaşı yok tabiiki de evlenirsin
Kaderdeki Kişi Elbet Birgün Karşına Çıkacaktır.
Yok evlenmedim ama daha erken bence
senin evde kalmanın yaş ile alakası yok :)
tabi eşin benzerin yok :)
İstesem 1 ayda evlenirim nedir yani 😂
Her yaşta evlenilir, sıkıntı çıkmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?