Sinirli bir erkeğe nasıl yaklaşılmalı konuşmayı hepten kesti sizce özleyip yazar mı?

4 aydır tanışıyoruz birbirimize sevgili gibi yaklaşıyoruz her şey dört dörtlük ilerliyordu her şeyimiz uyumluydu o sinirli karaktere sahip siniri geçene kadar asla konuşmak istemez geçende küçük olan bir tartışmamız büyüdü bana o an sen gel dedi bende gitmedim sonra tamam gelme diye sinirlendi bende beni yanlış anladığını düşünerek yanına gittim sinirliyim konuşmak istemiyorum dedi bende açıklama yapmak istedim düşüncelerimi söyleyemedim o konuşmak istemediğini sinirlendiğini gergin olduğunu söylediği halde daha çok üsteledim ama kötü bir amacım yoktu konu uzadıkça uzadı 3 gün sadece bu konuyu tartıştık baya bunaldı farkındayım bana konuşmak istemediğimi söylediğim halde ısrarla yaparsan soğutursun kendinden dedi bugün 5 gün oluyor hala konuşmuyor her gün birbirimizi görüyoruz o anki sinirle karşımda numaramı sildi daha konuşmak istemiyorum bazen konuşmanın bitmesi için bir neden olmasına gerek yok canım istemiyor daha konuşmayacağım dedi ve böyle hepten konuşmayı kesmesi beni çok üzdü bana azda olsa değer veriyorsa yaşadıklarımızı özleyip geri dönüş yapar mı

Sinirli bir erkeğe nasıl yaklaşılmalı konuşmayı hepten kesti sizce özleyip yazar mı?
Cevapla