4 aydır tanışıyoruz birbirimize sevgili gibi yaklaşıyoruz her şey dört dörtlük ilerliyordu her şeyimiz uyumluydu o sinirli karaktere sahip siniri geçene kadar asla konuşmak istemez geçende küçük olan bir tartışmamız büyüdü bana o an sen gel dedi bende gitmedim sonra tamam gelme diye sinirlendi bende beni yanlış anladığını düşünerek yanına gittim sinirliyim konuşmak istemiyorum dedi bende açıklama yapmak istedim düşüncelerimi söyleyemedim o konuşmak istemediğini sinirlendiğini gergin olduğunu söylediği halde daha çok üsteledim ama kötü bir amacım yoktu konu uzadıkça uzadı 3 gün sadece bu konuyu tartıştık baya bunaldı farkındayım bana konuşmak istemediğimi söylediğim halde ısrarla yaparsan soğutursun kendinden dedi bugün 5 gün oluyor hala konuşmuyor her gün birbirimizi görüyoruz o anki sinirle karşımda numaramı sildi daha konuşmak istemiyorum bazen konuşmanın bitmesi için bir neden olmasına gerek yok canım istemiyor daha konuşmayacağım dedi ve böyle hepten konuşmayı kesmesi beni çok üzdü bana azda olsa değer veriyorsa yaşadıklarımızı özleyip geri dönüş yapar mı
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Araya zaman girerse düzelebilir. Bu süreçte sakinliğini koruyamazsan zorlaştırırsın o hataya düşme
Haklısın Onunla tamamen konuşmayı kesmek istemiyorum bak mesela eski ilişkisinde aldatılmış sonra kendi gidip yazmış bu sefer 3 kez aldatılmış diğer ilişkisinde de kız arkadaşı sokağın ortasında bunla tartışmış çok sevdiğim halde bitirdim mesela dedi sinirim geçtikten sonra ben barışmak istedim dedi bunları anlatmıştı önceden bana ama şu an mesela gelipte bir daha konuşmak istemiyorum diyip numaramı sildi tamam çok gerildik çok sinirlendi bana bunaldı farkındayım ama hiş mi değerim yok kestirip atmak nedir onu kaybetmek istemiyorum ilk kez böyle olduk konuşmayı kesmeyi söyleyip numara silmeşer falan
Me.. saj kutum kapalı takip at istersen yazayim konuşalım. Yanlis anlama ben de kızım zaten anlarsın.
Olur
Geri dönmesi için sakın bir şeyler yapma. Kendine bu daha kötü geri dönüşler olur. Düzeltmek istersin daha çok bozarsın
Mesaj atamıyorum
Tamam yaziyorum
Şu gidenin arkasından bakmayı bırakıp kendinize saygı gösterseniz gelecekler de.
Geri dönmesi için bir şeyler yapmak istiyorum bazen her şey saygıyla çözülmüyor
Sen yaptıkça o daha çok kaçacak.
Şu an beni özlemesi dönmes için ne yapmalıyım gereksiz yere birbirimizi anlayamadığımız için konu uzadı ben açıklama yapmak için çabalarken o sinirliyken dinlememek için uzaklaştı o uzaklaştıkça ben yanlış anladığı şekilde kafasında kurmasın diye yine konuşmaya çalışırken bir baktık ki 3 gündür sadece böyle tartışıyoruz sinirler hepten gerildi uzaklaştı aslında ikimİzin de kötü amacı yoktu ama konuyu tamamen konuşmayı kesmeye getirdi numaramı sildi falan
Kural 1. Bir tartışma tıkandıysa üstüne gitmeyeceksin. Kadın erkek farketmez. Ortalık sakinleşecek. Sonra adım atacaksın ki sular durulsun. Sen buna müsade etmemişsin. Baştan hata yapmışsın. Sessiz kal. Ama normal hayatına devam et
Ben o olayda beni yanlış anladığını düşündüm o şekilde düşünerek sinirinin uzamasını istemedim oda beni dinlemek konuşmak istemedi bana bugün gelip mesela o gün düşündüklerini yazsaydın söyleseydin dedi ben kaç kez konuşmak için geldim konuşmak istemiyorum sinirliyim daha çok germe beni diyen sendin dedim ve şu anda da konuyu tamamen konuşmayı kesmeye getirdi numaramı sildi ortada bahanelik bir şey yok diypeum ya her şey dört dörtlüktü hatta o gün bersber kalırız diye bile düşünüyorduk
Çocukta bir egoist. Tartışma küçük. Seni ayağına çağırıyor. Gidiyorsun orta yol bulmaya hala ego yapıyor. Bundan hayır gelmez sana ben söylim
Ayağına çağırmak değil öyle kötğ anlamda çağırmadı ben beraber olalım istedim iş yerindekiler iki üç kişiyle molaya çıkarmış oda gerekirse ben senle baş başa kalmak için erken yer kalkardım dedi bak bunu yapardı da ama şu an çalıştığı yer cadde üstünde ve içeriden çalışanlar izliyor istediği gibi hareket edemiyor diğer çalıştığı yerlerde istediği zaman sağa sola kaçıyordu kimse arayıp nerdesin demiyordu bende rahatça yemeğini yesin sonra ben molaya çıktığımda buluşuruz ya da akşam beraber olmayı düşünüyoruz zaten diye düşündüm o sinirliyken karşı tarafın açıklama yapmasını istemez sakinleşince konuşmak ister hatta çoğu zaman konu hiç konuşulmadan kapanır unutulur gider ben orada açıklama yapmaya çalıştıkça o benden kaçtı sinirlendi gerildi sonuç bu
Zamana Bırak bir kaç gün sessiz kal. Sonra hal hatır sor. Tepkisine göre buluşma teklif et
Bir daha konuşmak istemiyorum diye kestirip attı ben böyle olmak istemedim şu an mesela gidip ona sadece şunu yazmak istiyorum keşke o gün senin yanına geldiğimde benim sana açıklama yapmama izin verseydin biz o zaman böyle olmazdık evet o an sinirlendin konuşmak istemedin sinirliyken konuşmayı sevmediğini biliyorum ama en azından beni dinleyebilirdin benim amacım seni sinirlendirmek bunaltmak değildi sadece doğru anlaşılmak dinlenmekti ben yanlış anlaşılmayı hiç sevmem ben bir şeyleri düzeltmek için çabalarken sen kestirip atmayı tercih ediyorsun o kadar şey paylaştık yaşadık illaki anlaşmazlıklar tartışmalar olacak ama önemli olan birbirini anlamak dinlemek çözüm odaklı olmak sana verdiğim değerin karşılığı bu olmamalı şu an bunları söylememin bir faydası olmayacak biliyorum sadece senle konuşmayı vakit geçirmeyi özledim
Bunu yazarsan ya görüldü atacak ya tersleyecek. Neden bir şeyleri anında çözme çabasına girmeye çalışıyorsun hala. Yapmışsın olmamış. Bir de benim dediğimi dene bir şey kaybetmezsin
Onunla tamamen konuşmayı kesmek istemiyorum bak mesela eski ilişkisinde aldatılmış sonra kendi gidip yazmış bu sefer 3 kez aldatılmış diğer ilişkisinde de kız arkadaşı sokağın ortasında bunla tartışmış çok sevdiğim halde bitirdim mesela dedi sinirim geçtikten sonra ben barışmak istedim dedi bunları anlatmıştı önceden bana ama şu an mesela gelipte bir daha konuşmak istemiyorum diyip numaramı sildi tamam çok gerildik çok sinirlendi bana bunaldı farkındayım ama hiş mi değerim yok kestirip atmak nedir onu kaybetmek istemiyorum ki
Kendine saygısı olmayanın kimseden saygı beklememesi lazım. Kendini sevmeyeni başkası neden sevsin?
burada konu kendi sevip sevmemek saygı gösterip göstermemek değil ki
Aynen bu aşkında. Sana şu an konuşmak istemiyorum senle diyen adama hala konuşmaya çalışmanın açıklaması ne peki?
Ben o olayda beni yanlış anladığını düşündüm o şekilde düşünerek sinirinin uzamasını istemedim oda beni dinlemek konuşmak istemedi bana bugün gelip mesela o gün düşündüklerini yazsaydın söyleseydin dedi ben kaç kez konuşmak için geldim konuşmak istemiyorum sinirliyim daha çok germe beni diyen sendin dedim ve şu anda da konuyu tamamen konuşmayı kesmeye getirdi numaramı sildi ortada bahanelik bir şey yok diypeum ya her şey dört dörtlüktü hatta o gün bersber kalırız diye bile düşünüyorduk
O zamanda karşında dengesiz biri bar demektir. Seni üzen , değer vermeyen , anında silen birine değer göstermek ondan sevgi beklemek? Sence ne bunlar?
Sadece neden peki sinirli anında böyle dmegesiz de normalde hiç değil tam tersine çok net ne istediğini bilen değer veren biri
Şu anda da ne istediği konusunda çok net biri
Ama sinirliyken söylenmiş sözler